Kvalme og spy...

Lillestjerne2016

❤️
Aprillykke 2016
Jeg (7+2) spydde for første gang i dag tidlig rett før vi dro til jordmor. Har siden det ikke klart å spise noe annet enn kjeks og cola.
Ble anbefalt av jordmor å få tak i ginger te, så kjøpte det etter timen.

Flere som har begynt å spy?
Og noen som har funnet noen gode hjelpemidler mot kvalme?

Jeg har heldigvis bare spydd en gang, men i dag har jeg hatt noen heftige brekninger.. Den ene "episoden" var i bilen på vei hjem fra jobb, trodde seriøst jeg skulle spy i bilen et lite øyeblikk :p ..er forresten 7+2 i dag.

Er 7+6 og har kastet opp noen få ganger. Men mest er det bare heftige brekninger.. Ekkelt uansett.. :/ men sterk mint hjelper meg også :)

Jeg har spyd masse både denne graviditeten og den forje. Det eneste som hjalp for meg var å tygge isbiter :)

Har vært veldig kvalm i mine forrige to svangerskap og er hinsides kvalm nå og men spyr heldigvis ikkje. Men mat er ikkje akkurat på topplisten akkurat nå. Uten om tørre brødskiver og eplejuice, skikkelig gourmet måltid! xsmile8

Sist gang begynte kvalmen og spying i uke 7 eller 8. Nå har det begynt da jeg ble 6+0. :( Hele dagen kvalm og jeg må holde meg veldig mye at jeg ikke bare begynner å spy. Brekker meg ved minste rare lukt. Har ikke mye som hjelper, dessverre. Prøvd så mye uten at det hjalp.

6+2 i dag å ikke spydd enda men brekker meg hver gang jeg pusser tennene. Den ene dagen klarte jeg ikke å holde igjen så sprutet tannkrem ut over hele speilet;)

Måtte spise babybell om morgenen før jeg åpnet øynene sist om ikke så var dagen ødelagt om kvalmen rakk å komme

Min mann var og kjøpte seaband på apoteket til meg i dag, de sa på apoteket at jeg kunne prøve å spise litt chips om morgenen også :-) Den var ny :-)

Back
Topp