Kvalme og oppkast??

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
er det noen som sliter med det?? Siste uka har jeg vært veldig kvalm på kvelden og kaster opp. Har også vondt i hodet. Jeg har jo blitt sjekket grundig så det er ikke noe galt med hverken bt eller urin. Heller ikke noe galt med babyen.

Trodde jeg skulle slippe å få det tilbake igjen i siste innspurt men.
 
Jeg er kvalm om morran. Går over ved å småspise, men drikker jeg mye cann kommer drt opp (så slutta med det til etter jeg har spist litt). Er også mye småkvalm og uggen på ettermiddagen/når jeg skal legge meg. Jeg tror det er kombo av sliten, trøtt, og romstering fra mini. Alle mine prøver er også fine, nemlig. Men glemte å spørre legen, da. Sikkert fordi jeg ikke var det da jeg var der :p
 
er det noen som sliter med det?? Siste uka har jeg vært veldig kvalm på kvelden og kaster opp. Har også vondt i hodet. Jeg har jo blitt sjekket grundig så det er ikke noe galt med hverken bt eller urin. Heller ikke noe galt med babyen.

Trodde jeg skulle slippe å få det tilbake igjen i siste innspurt men.
Jeg har bare kjent litt på kvalme, men ikke noe oppkast.

Håper det kommer seg fram til fødselen :-)
 
Jeg er jo på sykehuset nå så skal høre med ho når ho kommer inn for å registrere :)
 
Fikk beskjed om at det mest sansynlig er st hun presser så hard opp i magesekken at jeg blir kvalm Og da må kaste opp. Måtte følge litt med på det da siden jeg må jo ha i meg næring.
 
er det noen som sliter med det?? Siste uka har jeg vært veldig kvalm på kvelden og kaster opp. Har også vondt i hodet. Jeg har jo blitt sjekket grundig så det er ikke noe galt med hverken bt eller urin. Heller ikke noe galt med babyen.

Trodde jeg skulle slippe å få det tilbake igjen i siste innspurt men.

Jeg gjør det, men har jo egentlig aldri slutter så har kastet opp nå hver morgen siden slutten av mars, så det går jo ikke helt på det du spør om.
Og kvalmen har kommet ytterligere tilbakeen det er bok også litt ekstra pga blodtrykksmedisinen. Så alt i alt er det ikke stor endring i status her.

Leit å høre at det har kommet tilbake for din del, da.
 
Hadde oppkast daglig til uke 25, spesielt på kveld. Kvalmen og oppkast har dessverre kommet tilbake nå, uke 32 :(
 
Back
Topp