kvalme og oppkast

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
Er i uke 17+6 nå og spyr ennå....er det flere som gjør dette?

det er bare sånn gallegreie og ikke noe "problem" slik det var i begynnelsen, men likevel irriterende fordi det kommer så brått..[:'(]

håper ikke at jeg er en av de som kaster opp gjennom hele svangerskapet...skrekk og gru.[&:]

Jeg har holdt på å spy siden jeg var 4 uker på vei.. Å jeg spyr ennå.. Jeg er nå 18 +4.. Så jeg hpåer jeg snart er ferdig med dette her.. Begynner å bli temmelig lei nå..

Måtte vi alle sammen snart slutte å spy..[:'(]

God bedring til oss alle sammmen [:D]

jeg har det ogsåfortsatt sånn... spyr i flere timer hver dag... er ganske så slitsomt.. er sykemld på 3 mnd nå pga dette...[&:]
jeg har prøvd mye men ikke noe har hjulpet men kanskje det kan hjelpe for noen?
- kanelte
-knekkebrød for man står opp
- ingefærrot te.. man koker vann og har fersk ingerfærrot oppi og trekker noen min..

dette er noe av det som har virket for mange jeg kjenner, men ikke for meg... det eneste jeg ikke har prøvd er akupuktur trur jeg.

lykke til videre, håper det gir seg snart...

Jepp.. kvalme enda. Spyr ikke hver dag heldigvis, heldig sånn. Det går opp og ned. Er fin noen dager, andre dager er det helt grusomt.

God bedring til dere alle!

Jeg var sånn i forrige svangerskap, Kasta opp hele dagen til jeg var over 6 mnd på vei, da roa det seg litt. Kan trøste dere med at det ikme må være slik hver gang. Denne gangen har jeg bare vært kvalm, men ikke kasta opp mer enn 4-5 ganger til sammen.

Back
Topp