Huff... I går måtte jeg krype til korset.. Ikke, første gang jeg har bodd ovrr, doskåla og løpt frem og tilbake... Men det begynner å tære på kroppen.. Uansett hva jrg spiser så tåler jeg ikke spesielt lukter under matlaging og kan være kjempe, sulten å spiser gjerne ofte før jrg er sulten også for å være i forkant... Så kommer det opp igjen.... 
I dag måtte jeg ringe til lege og få sykemelding, for dette fungerer ikke i den jobben jeg har håper virkelig det gir seg etter 12-14uker,for vis ikke blir dette et veldig langt svangerskap.... Men bank i bordet... Lå slik for 8år siden også men ikke så ille med oppkast.... Måtte bare få ut litt frustrasjon.. 7 uker i dag... Oh Joy... Eller nei
..
I dag måtte jeg ringe til lege og få sykemelding, for dette fungerer ikke i den jobben jeg har håper virkelig det gir seg etter 12-14uker,for vis ikke blir dette et veldig langt svangerskap.... Men bank i bordet... Lå slik for 8år siden også men ikke så ille med oppkast.... Måtte bare få ut litt frustrasjon.. 7 uker i dag... Oh Joy... Eller nei
..