Kvalme og oppkast som tar helt overhånd

Mammavonnis

Flørter med forumet
Januarlykke 2020
Huff... I går måtte jeg krype til korset.. Ikke, første gang jeg har bodd ovrr, doskåla og løpt frem og tilbake... Men det begynner å tære på kroppen.. Uansett hva jrg spiser så tåler jeg ikke spesielt lukter under matlaging og kan være kjempe, sulten å spiser gjerne ofte før jrg er sulten også for å være i forkant... Så kommer det opp igjen.... 
:arghh::arghh::arghh:
I dag måtte jeg ringe til lege og få sykemelding, for dette fungerer ikke i den jobben jeg har håper virkelig det gir seg etter 12-14uker,for vis ikke blir dette et veldig langt svangerskap.... Men bank i bordet... Lå slik for 8år siden også men ikke så ille med oppkast.... Måtte bare få ut litt frustrasjon.. 7 uker i dag... Oh Joy... Eller nei
.. :dead::dead:

Jeg har det ganske likt som deg. Er i uke 9 noen dager er betre enn andre men det sliter meg ut mentalt å gå sånn, nesten like mye som jeg er fri for energi...
Hvor lang sykemelding fikk du? Jeg har ikke ringt legen enda...

Her er kvalmen virkelig ille nå, 8+2. Sykemeldt og ikke sjans til å jobbe. Kvalmen er grusom og tyngende. Ligger på sofaen og senga hele dagen. Er jeg aktiv blir det mye verre. Håper det slipper litt i uke 12, gjorde det sist. 3 uker igjen, hvordan få tiden til å gå?

Jeg har det ganske likt som deg. Er i uke 9 noen dager er betre enn andre men det sliter meg ut mentalt å gå sånn, nesten like mye som jeg er fri for energi...
Hvor lang sykemelding fikk du? Jeg har ikke ringt legen enda...

Jeg er litt usikker på hvor lang den, blir fikk ikke time før til mandagen, men hun, sa Hu skulle, skrive, sykemeldingen fra i dag av...

Her er kvalmen virkelig ille nå, 8+2. Sykemeldt og ikke sjans til å jobbe. Kvalmen er grusom og tyngende. Ligger på sofaen og senga hele dagen. Er jeg aktiv blir det mye verre. Håper det slipper litt i uke 12, gjorde det sist. 3 uker igjen, hvordan få tiden til å gå?

Det lurer jeg også på... Hvordan få tiden, til, å gå fortere????

Jeg fikk sykemelding i dag grunnet kvalme og oppkast. Sykemeldingen varer i 1 uke av gangen, så jeg må tilbake for å forlenge hver uke, eventuelt gjøre det via telefon.

Jeg har vært sykmeldt siden påske. Ekstremkvalmen kom før positivtest, og siden har det gått i oppkast og sengeligging.

Er så lykkelig for et klaff, endelig - men fy faen hvor lei jeg er av å være dårlig nå. 7+3, og et godt stykke igjen til uke 12..

Uff føler med dere. Har dere prøvd lyd bøker?
Jeg har kjøpt meg Storytel app. Så hører på masse bøker når jeg forsøker å få tiden til å gå.

Huff, masse god bedring! Jeg er også mye kvalmere nå enn jeg var sist jeg var gravid. Da ble jeg bare uggen når jeg var sulten, nå kommer det i bølger gjennom hele dagen :arghh:

Back
Topp