Kvalme og oppkast som aldri stopper

FEB96

Blir kjent med forumet
9 uker igjen til termin og venter ennu på den magiske uken hvor kvalmen og oppkast stopper :wideyed::yuck::angelic: Noen andre som også venter? Noen andre som har spydd gjennom hele svangerskapet? :confused004

9 uker igjen til termin og venter ennu på den magiske uken hvor kvalmen og oppkast stopper :wideyed::yuck::angelic: Noen andre som også venter? Noen andre som har spydd gjennom hele svangerskapet? :confused004
Ikke gjennom hele svangerskapet, men jamt og trutt. Sympati sendes til deg, jævlig å være kvalm/kaste opp:(

Sliter fortsatt med mye kvalme, er et par uker siden jeg har kastet opp og glad for det :rolleyes:Er 31+0 idag. Regner bare med at det vil fortsette helt frem til fødselen...

Sliter fortsatt med mye kvalme, er et par uker siden jeg har kastet opp og glad for det :rolleyes:Er 31+0 idag. Regner bare med at det vil fortsette helt frem til fødselen...
Er kommet dit selv hvor jeg ser før mæ æ spyr frem til fødselen :meh:

Ja, samme situasjon her dessverre! Det er tungt å gå gravid når det skal bli sånn.. Jeg er heldigvis ikke sengeliggende lenger, det var vel de første 6 månedene. Etter det har jeg klart å sitte litt mer på stuen, lage meg mat selv osv. Er 100% sykmeldt og vil tro du er det også? Det nytter ikke å presse seg på jobb når man har det sånn, så det viktigste er å ta det så mye som mulig med ro! Den siste uken har jeg klart å komme meg ut for å ta en liten rolig tur i frisk luft. Kjenner jeg vil få kroppen litt i gang før fødsel, så du kan jo prøve det om du klarer :-) God bedring til deg! Tenk hvor deilig det blir etter fødsel og man for første gang på 9 måneder får kjenne hvordan det føles å ikke være kvalm!

Ja, samme situasjon her dessverre! Det er tungt å gå gravid når det skal bli sånn.. Jeg er heldigvis ikke sengeliggende lenger, det var vel de første 6 månedene. Etter det har jeg klart å sitte litt mer på stuen, lage meg mat selv osv. Er 100% sykmeldt og vil tro du er det også? Det nytter ikke å presse seg på jobb når man har det sånn, så det viktigste er å ta det så mye som mulig med ro! Den siste uken har jeg klart å komme meg ut for å ta en liten rolig tur i frisk luft. Kjenner jeg vil få kroppen litt i gang før fødsel, så du kan jo prøve det om du klarer :) God bedring til deg! Tenk hvor deilig det blir etter fødsel og man for første gang på 9 måneder får kjenne hvordan det føles å ikke være kvalm!
Er vel feil å si at det er godt å høre at man ikke e den eneste:angel4 har selv vært sykemeldt siden starten av mai, tung å ikke jobbe men samtidig veldig tungt å jobbe:happy8 er heldigvis også ferdig med de verste dagene, og har fått mer fritid og muligheter de siste ukene :)

Er vel feil å si at det er godt å høre at man ikke e den eneste:angel4 har selv vært sykemeldt siden starten av mai, tung å ikke jobbe men samtidig veldig tungt å jobbe:happy8 er heldigvis også ferdig med de verste dagene, og har fått mer fritid og muligheter de siste ukene :)
Ja, jeg har også vært sykmeldt siden før påske! Det er godt å vite at man er fler siden man føler seg så alene.. :Heartbigred

Ja, jeg har også vært sykmeldt siden før påske! Det er godt å vite at man er fler siden man føler seg så alene.. :Heartbigred
Veldig sant, er grusomt ensomt å være sykemeldt over så lang tid. Spesielt i corona tider hvor det ikke er så mye som skjer verken med barselgrupper og slikt

Kastet opp fra uke 6 til fødsel (HG) i begge svangerskapene. Ca 60 minutt etter fødslene har jeg kastet opp masse og så har kvalmen vært helt over etterpå, begge gangene :-) helt magisk når kvalmen slipper taket <3

Back
Topp