Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke gjennom hele svangerskapet, men jamt og trutt. Sympati sendes til deg, jævlig å være kvalm/kaste opp9 uker igjen til termin og venter ennu på den magiske uken hvor kvalmen og oppkast stopper Noen andre som også venter? Noen andre som har spydd gjennom hele svangerskapet?
Er kommet dit selv hvor jeg ser før mæ æ spyr frem til fødselenSliter fortsatt med mye kvalme, er et par uker siden jeg har kastet opp og glad for det Er 31+0 idag. Regner bare med at det vil fortsette helt frem til fødselen...
Er vel feil å si at det er godt å høre at man ikke e den eneste har selv vært sykemeldt siden starten av mai, tung å ikke jobbe men samtidig veldig tungt å jobbe er heldigvis også ferdig med de verste dagene, og har fått mer fritid og muligheter de siste ukeneJa, samme situasjon her dessverre! Det er tungt å gå gravid når det skal bli sånn.. Jeg er heldigvis ikke sengeliggende lenger, det var vel de første 6 månedene. Etter det har jeg klart å sitte litt mer på stuen, lage meg mat selv osv. Er 100% sykmeldt og vil tro du er det også? Det nytter ikke å presse seg på jobb når man har det sånn, så det viktigste er å ta det så mye som mulig med ro! Den siste uken har jeg klart å komme meg ut for å ta en liten rolig tur i frisk luft. Kjenner jeg vil få kroppen litt i gang før fødsel, så du kan jo prøve det om du klarer God bedring til deg! Tenk hvor deilig det blir etter fødsel og man for første gang på 9 måneder får kjenne hvordan det føles å ikke være kvalm!
Ja, jeg har også vært sykmeldt siden før påske! Det er godt å vite at man er fler siden man føler seg så alene..Er vel feil å si at det er godt å høre at man ikke e den eneste har selv vært sykemeldt siden starten av mai, tung å ikke jobbe men samtidig veldig tungt å jobbe er heldigvis også ferdig med de verste dagene, og har fått mer fritid og muligheter de siste ukene
Veldig sant, er grusomt ensomt å være sykemeldt over så lang tid. Spesielt i corona tider hvor det ikke er så mye som skjer verken med barselgrupper og sliktJa, jeg har også vært sykmeldt siden før påske! Det er godt å vite at man er fler siden man føler seg så alene..