Kvalme og oppkast = jente?

bibibi

Betatt av forumet
Ble litt inspirert av en tråd her oppe angående kvalme og kom på myten om at når mor er kvalm og stor blir det jente og omvent gutt.. SÅ i dine andre svangerskap hvordan form var du i da og hvilken kjønn fikk du? :D

Jeg var nesten ikke kvalm, spydde aldri og super liten :) Fikk gutt :)

kvalm kvalm kvalm hele svangerskapet sist, fikk en gutt :)

Kvalm, kvalm, kvalm og oppkast. Fikk gutt :)

jeg var veldig veldig kvalm, men kasta ikke opp, men det har jeg alltid hatt veldig vanskelig for, og mye halsbrann, og jeg fikk gutt.
jeg vet ikke om det har så veldig mye å si, for tror det varierer veldig fra person til person, og fra graviditet til graviditet.

Ikke kvalm i det hele tatt, fikk ikke ordentlig stor mage før heeeelt på slutten. Fikk gutt.

Hyperemisis fra uke 5 til uke 20 :) svææææær!! Fikk jente :)

Ikke like dårlig denne gangen (enda) og jeg har kjempe guttefølelse :) 

Sist strikket jeg rosa teppe i uke 8 ;) Følelsen min pleier å ha rett ;)

var kvalm, men kastet ikke opp! hadde vistnok liten mage (ifølge alle andre. jeg følte meg svææær)
jeg fikk gutt!

men assa... kjenner mange som har kastet opp og fått gutt! og mange som ikke kastet opp og fikk jente

kastet ikke opp, og fikk jente.

Kastet aldri opp, men konstant småkvalm sist, og denne gangen. Fikk jente sist.

Men dere: Leste nettopp en artikkel på at barn av mor som har vært kvalm blir smartere:D Hadde visst undersøkt en haug med barn og mødrene i svangerskapet og det var visst klare resultater:) Så i dag setter jeg mer pris på den forbanna kvalmen;)

Back
Topp