Kvalme og oppkast i uke 24???

Wepå

Andre møte med forumet
Heisann damer! I dette svangerskapet har eg hele veien sluppet Unna kvalme og oppkast, helt frem til nå? Har hatt tre dager det eg må springe for å spy! Kjenner at eg ikke er syk eller noe, men hvorfor kommer dette nå da? Syns det er litt rart. Kjenner bevegelse og liv fra lillegutt så virker som Om han har det bra. Men eg har veldig liten matlyst. Andre som har opplevd dette?? God helg :-))

Ohh yes, kaster opp hver dag.... Det satte igang rundt 3 mnd og er nå hver dag og opp til flere ganger!!!!

Hadde det sånn i de to andre svangerskapene. Var kvalm hele dagen og spøy flere ganger om dagen.

Dette svangerskapet har vært bedre sånn sett, men mangler matlyst totalt.  Spiser knapt mat i løpet av en dag. Og det igjen tror jeg er psykisk. Jeg er redd jeg skal bli kvalm og kaste opp igjen( i underbevisstheten min dette da). Når jeg spiser er det minimale porsjoner jeg spiser.

Om du er bekymret så snakke med jordmor/lege om det :)

Det kan nok hende at det er et så enkelt svar som at babyen din bare presser på litt andre ting nå, og at det gjør deg dårlig. Men det er jo også et svangerskapssymtom, så ville ikke engsta meg no mer over det så lenge det ikke blir så ille at du ikke får i deg noe mat eller veske, og vekta går bare nedover...

Back
Topp