Kvalme og oppkast 1.trimester

adhd-mamma

Blir kjent med forumet
Hei. Er nå 6+4. Fra jeg var 5+4 har jeg vært kvalm og spydd siden 6+0, hele dagen. Det første jeg gjør når jeg står opp og det siste jeg gjør når jeg legger meg.
Prøver alle kjerringrådene jeg kan, men en liten slurk vann så spyr jeg. En liten tørr kjeks så kommer det opp igjen. Har ingen energi i det hele etter 4 dager uten næring. Ser ikke hvordan jeg skal klare å gå på jobb i morgen når jeg ikke kan holde på noe hverken væske eller mat.
Noen tips? Alt som spises/drikkes kommer jo i retur. Vil jo helst på jobb.
 
Pass på at urinen din ikke blir mørk, da er du dehydrert og trenger påfyll av væske intravenøst. Visst det fortsetter tenker jeg du bør ta kontakt med lege? Kanskje du kan få noe kvalmestillende så du klarer å holde nede noe værtfall.
 
Pass på at urinen din ikke blir mørk, da er du dehydrert og trenger påfyll av væske intravenøst. Visst det fortsetter tenker jeg du bør ta kontakt med lege? Kanskje du kan få noe kvalmestillende så du klarer å holde nede noe værtfall.

Takk, har lest litt om kvalmestillende og vurderer det sterkt.
 
Du må kontakte legen. Jeg har 4 innleggelser og 7 daginnleggelser bak meg for å få kvalmestillende og væskebehandling. Det er ikke bra for deg og babyen å få så lite næring!
 
Du må kontakte legen. Jeg har 4 innleggelser og 7 daginnleggelser bak meg for å få kvalmestillende og væskebehandling. Det er ikke bra for deg og babyen å få så lite næring!

Huff høres ikke greit ut. Håper ting er bedre med deg nå!
Jeg har vært i kontakt med legen. Har fått kvalmestillende stikkpiller. Om jeg ikke får effekt av disse i kveld/natt ville legen legge meg inn i morgen. Takk for svar :)
 
Back
Topp