Kvalme og kvalme og...

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Nå er jeg lei av oppkast og kvalme.. Kan egentlig ikke klage, er jo ikke så ille som andre her.. Men syns det er slitsomt å gå rundt å være kvalm hele tiden og kaste opp flere ganger om dagen.. Det går utover gleden over å være gravid syns jeg..

Jeg tok en gastric bypass operasjon for to år siden og må spise ofte, dvs minimum hver andre time.. Også kan jeg ikke drikke til maten, så når jeg kastet opp, så er det som en hard ball..

sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon..

Uff da :(

Jeg kjenner meg igjen, jeg er kvalm HELE tiden. Godt å kjenne at jeg er gravid, men å være kvalm er ufyselig.. I dag må jeg faktisk bli hjemme fra jobb fordi jeg rett og slett ikke har krefter til å holde masken mer. Håper det hjelper med litt hvile fordi jeg har plutselig fått skikkelig leamus på det ene øyelokket i tillegg til kvalme, trøtthet og ØMME pupper, skikkelig irriterende.

Føler med deg i kvalmende dager!

Hvor langt er du på vei? Med mine 2 første var jeg kvalm og kasta opp som en gris de 4 første mnd :) men så var det knirkefritt resten av tiden. Det blir heldigvis, for de fleste, bedre :)

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Hvor langt er du på vei? Med mine 2 første var jeg kvalm og kasta opp som en gris de 4 første mnd :) men så var det knirkefritt resten av tiden. Det blir heldigvis, for de fleste, bedre :)

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Jeg er 8+2, så regner med at det blir bedre etter hvert :)

Nå er jeg lei av oppkast og kvalme.. Kan egentlig ikke klage, er jo ikke så ille som andre her.. Men syns det er slitsomt å gå rundt å være kvalm hele tiden og kaste opp flere ganger om dagen.. Det går utover gleden over å være gravid syns jeg..

sorry jenter, måtte bare få ut litt frustrasjon..

Få det ut! Er helt enig med deg. Spying og kvalme hele tiden... Føler jeg aldri skal bli normal igjen, ser for meg at jeg skal sitte med en nyfødt og være like kvalm hehe!
Heldigvis går det jo over! Selv om det er fælt når det står på som værst...

Jeg har faktisk ikke kastet opp, jeg hater å kaste opp. Vet ikke om jeg bør gjøre det.. Har ikke særlig lyst :(

Kjempe kvalm her også.... Føler jeg går med spye i halsen konstant.. Heldigvis er det nok bare en periode nå i begynnelsen (prøver å trøste meg med det)

Back
Topp