Kvalme og kjønn

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Når ble du kvalm i din(e) forhenværende graviditet(er)og hvilket kjønn hadde babyen?

Jeg ble kvalm ca uke 7 sist gang og fikk da gutt.

Denne gang var jeg faktisk kvalm på dag 3-6 DPO, men det ga seg etterhvert. Trodde derfor ikke jeg var gravid før testen lyste mot meg 10 DPO. Er ikke blitt kvalm enda.

Med nr 1 gutt, kvalm hele tiden, tålte ikke lukt, smak av løk og ALT som har løk i seg, smakte/luktet gift av nesten alt..med nr 2 jente, var kvalmen der som "normalt", men ingen problemer med lukt..

Kvalm med mange lukter som ekstra triggere uke 6-13 med begge guttene. Følger så langt i samme sporet, med litt kvalmetendenser nå 6+0, og typen må belage seg på fravær av kyss noen mnd, da både hans og ungenes pust for nært gjør meg kvalm :depressed:

Kvalm fra uke 5-6 (mener det var 5) med begge og de er gutter. Var mye mer kvalm med nummer to, så da overbeviste jeg meg selv om at det var ei jente:hilarious:

Var kvalm fra uke 6-7 sist(tror jeg), fikk gutt :p tror jeg kasta opp for siste gang i uke 17-18? Så kom kvalmen igjen noen få uker før fødsel.

Med nr 1 gutt, kvalm hele tiden, tålte ikke lukt, smak av løk og ALT som har løk i seg, smakte/luktet gift av nesten alt..med nr 2 jente, var kvalmen der som "normalt", men ingen problemer med lukt..
Jeg takla heller ikke løk! Ingenting fikk magen til å vrenge seg mer enn lukta av løk :yuck:

Med gutten var jeg kun kvalm når jeg gikk på pencelin (tåler svært dårlig den pencelin. jeg har fått som gravid, fått pencelin i begge svangerskapene før, så venter på ny kur denne gangen)

jenta mer små uggen og små kvalm ikke super dårlig, men sur melk ol gjorde jeg kasta opp:/

Hatt hyperemesis i alle svangerskapene, også nå i mitt fjerde svangerskap. Har fått både gutter og jente. Var i bedre form med jenta. Kvalmen kom i uke 6/7.

Kvalmen kom kastende på meg i dag. :depressed:5+0. Forrige svangerskap var det gutt så blir spennende å se om det er gutt denne gangen også. Var ikke kvalm med jentene. ;)

Spennende tråd! I min forrige graviditet fikk jeg ei jente, og var ikke spesielt kvalm. Nå er jeg litt småuggen, så vi får se hvordan dette utvikler seg..

Back
Topp