Kvalme og kjønn

frumaela

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Dere som har flere barn, har dere vært like kvalme de ulike svangerskapene i forhold til kjønn? Vi har en av hver og jeg hadde ganske ulike svangerskap når det kom til kvalme. Spent på hva vi skal ha denne gangen, spesielt siden vi ikke skal vite kjønn.

Va omtrent ikke kvalm med gutten. Nå er jeg kvalm store deler av dagen.. må småspise for å holde kvalmen i sjakk

To gutter, veldig forskjellig. En veldig dårlig, en litt fyllesjuk noen mnd

2 jenter og en gutt. Ingen oppkast med jentene men veldig kvalm og plaget med blodtrykksfall. Med gutten var jeg helt fin hele dagen men kvalm på kveldene.

Like kvalm med alle 4. Hurrra!!! Egentlig verst med nr 4. Vært innlagt på sykehus pga dehydrering og væskebalanse helt på bærtur.

Veldig kvalm med første, det var gutt. Nå nesten ikke kvalm, så blir spennende å se hva det blir denne gangen :-)

Har to gutter og ei jente... Like kvalm med alle 3. Spent hvem som gjemmer seg inni magen denne gangen

Var kvalmere med gutten enn med jenta. Klarte ikke å spise noe søtt med gutten, men gjorde absolutt det med jenta :)

Var kvalm med datteren. Nå er jeg mer uggen eller fyllesyk egentlig. Får vite på Oul om 56 dager, spennende :)

Back
Topp