Kvalme og kjønn

Fiona

Flørter med forumet
Jeg har jo hørt at man sier:" hvis du er mye kvalm o.l så venter du jente, for jentene stjeler skjønnheten til mor"

Jeg tror ikke dette har noe som helst å si... Det kommer helt an på barnet,tror jeg, ikke kjønnet.

Mulig jeg kommer til å bli oppfattet som helt bak mål nå, men jeg vil bare lufte mine tanker... :) jeg har nemlig ikke så mye peiling på akkurat det her.

Men denne "teorien", er ikke forsket på, er det vel?
Har jenter mer hormoner enn gutter?
Så hvis man venter jente, så er det extra mye hormoner?

Aner ikke! Men jeg har 2 gutter! Var kvalm med begge to. Med nummer 1 var jeg kvalm til uke 12, men da hjalp det å spise før jeg sto opp. Med nummer 2 var jeg kvalm til uke 16, da hjalp det å drikke avkok av ingefærrot. Denne gangen er jeg skikkelig KVALM. Ingenting som hjelper og jeg har spydd 1-2 ganger daglig i 3 uker. Litt bedre de siste dagene....(tørr jeg si det?) Denne gangen er det jo også tvillinger, så blir jo dobbelt opp bare der, men blir spennende se hvem som bor inni hulen :)

Jeg fikk jente sist og var ikle kvalm i det hele tatt. Så lenge det ikke gikk for lang tid mellom måltidene. Så det stemte ille her

Var kvalm i fra uke 3 til 16 sist, fikk en gutt :)
Har vært mye verre denne gangen, så er spent på hva som skjuler seg i magen min nå :)

Jeg tror det er helt tilfeldig jeg :)

Back
Topp