Kvalme og kjønn

Var veldig kvalm og trett frem til uke 15, men spydde ikke! Etter det kom bekkenløsningen. Fikk gutt. Føler jeg er mye trettere nå, pluss at jeg spyr 1-2 ganger om dagen, så er spent på hva det er som skjuler seg i magen! Har guttefølelse da;)

Jeg var veldig dårlig igjennom hele svangerskapet. Fikk litt bekkenløsning på slutten, sleit med å gå lengre enn fra sofaen til doen :P Fikk gutt :)

Jeg var kvalm og fikk bekkenløsning i begge mine forrige svangerskap, har to gutter :) Nå har jeg ikke så mye symptomer, blir veldig spennende å se hva som skjuler seg i magen :D

Var i god form hele forrige svangerskap! Men stuptrøtt første og siste trimester! fikk gutt :)

Jeg spydde i 9mnd, migrene , bekkenløsning + låsning.. Hurraliv! Og fikk verdens beste jente :) spent denne gangen! Kvalmen er værtfall (!!!) på plass!

Fin form med gutta, bare trøtt og ømme pupper første trimester. Denne gangen har jeg vært kvalm fra uke 4, men kaster ikke opp, trøtt og ømme pupper. Går all in for ei lite tulle denne gangen! Og ringen snurrer som bare juling i hårstrået.

Med jenta var jeg vanvittig trøtt, ikke kvalm. Med gutten var jeg kvalm til uke 16!
Denne ganga er jeg både kvalm og trøtt, så blir spennende å se:)

Jeg var kvalm fra uke 3 og fram til uke 11-12. Kasta opp bare 3 ganger da. Og var ekstremt trøtt. Fikk ei jente. Denne gangen har jeg såvidt vært litt kvalm, ble ikke kvalm før i uke 6-7, ikke kastet opp, men tror jeg har fått svangerskapsmigrene (kraftig hodepine og flimringer foran øynene). Er også mye trøtt og svimmel. Spent på hva det blir. :)

Var dårlig frem til uti 5 mnd ca og fikk gutt :)
Er veldig dårlig denne gang også, men bedre enn forrige gang :)
Spennende og se hva det blir :)
Vi skal jo prøve å vente til fødselen med å vite kjønn denne gang :)

Litt morgenkvalme - fikk gutt!

Jeg var superkvalm sist, og kastet opp så godt som hver dag både morgen, kveld og natt. Jeg fikk jente. Denne gangen er det akkurat likt, så jeg regner med at det dukker opp en liten jente til her. :blob5

Jeg husker ikke hvordan det var med jenta(hun blir 9 nå), men med gutten var jeg ganske lik som jeg er nå. Litt uvel og må passe på å spise ofte nok, men ikke særlig påvirket i dagliglivet. Så tror det kommer en gutt til her!

Vært kvalm fra uke 3 t.o.m uke 12, spydd kun 1 gang forrige fullførte sv.skap. Veldig bekkenløsning første gang, men ikke så ille andre gang (ny partner da). Har 2 herlige jenter. Denne gangen blir jeg bare småkvalm om jeg går for lenge uten mat, men plages veldig av sure oppstøt... Kjempespent på kjønn :)

konstant kvalm ned oppkast helt frem til uke 24 - fikk jente

Hittils et jeg veldig trøtt, lite plaget med kvalme. Men jeg tror jeg bare er 5 uker på vei også da, så venter på symptomer... :)

Jeg tror ikke det har noe å si egentlig, tror det er veldig tilfeldig. (ang kjønn og kvalme/oppkast)

Back
Topp