Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke det til lenger. Er 6+3 i dag og får brekninger hver gang jeg gjør noe annet enn å ligge. Prøvd med postafen, men føler det har null virkningHei! Hvordan får dere til å være på jobb med denne kvalmen?
Så leit å høre. Håper du blir bedre snart og at du får i deg nok væske og litt mat. Ta vare på deg selv!Jeg får ikke det til lenger. Er 6+3 i dag og får brekninger hver gang jeg gjør noe annet enn å ligge. Prøvd med postafen, men føler det har null virkninghar valgt å ta en egenmld i dag. Prøve å ringe legen i morgen.
Takk!Så leit å høre. Håper du blir bedre snart og at du får i deg nok væske og litt mat. Ta vare på deg selv!
Har du prøvd kvalmestillende?Klarer ikke jobb jeg heller, sykemeldt
Ser ut som jeg kan bli delvis sykemeldt også. Er redd for at kvalmen og trøtrheten kan vare i ukesvis/ måneder nesten. Ser ikke frem til å være redusert så lenge.Kvalmen min kommer i bølger, men trøttheten og lite energi er helt ekstremt. Jeg er 50% sykemeldt for å klare å fungere noenlunde på jobb og hjemmeKvalmen roet seg også når jeg ble delvis sykemeldt og klarte å slappe mer av!
Dette har jeg også merka! Når jeg holder meg busy så tar det fokus bort fra kvalmen.Æ prøve å snik mæ bak å spis en gang i 10 tia, førr å håll mæ gåanes til lunch.. ellers så går det så i ett at æ "har ikke tid" til å bli dårlig.. blir mye mer dårlig i helgen når æ har mulighet å ligg mer på sofan vi e bare 2 såm jør den jobben æ jør, å ho andre e delvis sykemeldt, så æ spring fra æ kommer å til æ går hjem.. e endel kvalm, men går overraskanes greit når det går i ett...
Heldigvis så pleier kvalmen å roe seg rundt uke 12/14 hos de fleste! Denne trøttheten hadde jeg ikke forrige svangerskap, men håper den roer seg da den ogSer ut som jeg kan bli delvis sykemeldt også. Er redd for at kvalmen og trøtrheten kan vare i ukesvis/ måneder nesten. Ser ikke frem til å være redusert så lenge.

Merker at kvalmen trigges hvis jeg tenker på visse matvarer eller hvis jeg lukter enkelte ting.