Kvalme og jobb

Lillekoala

Forelsket i forumet
jeg har blitt så ekstrem kvalm. Og lurer på hvordan jeg skal komme meg igjennom jobb dagen når jeg er ekstrem kvalm når jeg våkner og når jeg gjør ting så blir jeg svimmel og enda mer kvalm. Er kanskje bra i 2 timer men så sniker det seg på igjen. Jobber som sykepleier og er kjempe hektisk på jobb. Den siste uken har jeg vært så sliten at jeg har nesten ikke klart å gå hjem fra jobb og har vært i dårlig form på jobb. Hvor langt skal man strekke seg?
 
Det samme lurer jeg også på. Er ikke kvalm men er ekstrem trøtt. Blir uggen om morningene. Blir trøttere for hver dag som går på jobb. Jobber 100% på sykehjem. Skal jobbe 6 dager til uken :/ hvordan kommer dettw til å gå. Har fri fredag lurer på om å ringe inn syk tors slik at jeg får fri 2 dager. Men føler det ikke en god nok grunn til å bli sykemeldt.
 
Jeg er snart i uke 8 og har vært kvalm i over 1 uke nå. Har tatt fri siste dagene fra jobb, pga kvalme. Så er jeg det neste uke, skal jeg sykemelde meg. Jeg jobber på glitter og får ikke til å stå der og som om det er ingenting, når jeg er kvalm.
 
Jeg kjenner at jo mer stress på jobb jo mer sliten blir jeg. Og det eneste jeg orker etter jobb er SOVE. orker ikke trene rydde eller gjøre noe. På jobb blir jeg svimmel og kvalm og en dag i forrige uke måtte jeg gå hjem for var rett og slett på bånn. Men er så usikker på om jeg skal strekke meg så langt hver dag så jeg ikke har noe igjen etter jobb
 
Synes dere bør ta ut gradert sykemelding jobbe halve dager foreksempel om dere orker. Man skal jo ikke gjøre dette så fryktelig mange ganger hær i livet så ta vare på dere selv.
 
Jeg tenker også at det kan være en løsning for deg med gradert sykemelding, sånn at du får halve dager. har du prøvd med afipran mot kvalmen? Jeg har fått dette i alle mine svangerskap og det har hjulpet meg mye :)