Kvalme og jobb

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
God morgen! Hva gjør dere flotte damer for å komme igjennom arbeidsdagen?

Kvalmen slo inn i vinterferien, så dette blir første arbeidsdag med dårlig form. Nå har jeg spist frokost horisontalt på sofaen, har på meg seaband (akupressur-armbånd) og har laget meg ingefærte i reisekopp som følgermeg på jobb. Likevel gruer jeg meg skikkelig, og lurer på hvordan jeg skal komme igjennom dagen.

Del deres tips her! :)

Jeg flyr og kaster opp.. Stas :P Har vel ingen gode tips egentlig. Noen dager er verre enn andre. Idag er verre.

-Taster fra appen-

Sportsdrikke gjennom dagen hjelper litt her, og det vet du kanskje allerede, at man må trykke på båndene noen minutter her og der, de hjelper ikke hvis man bare har de på :) lykke til:)

Nei si det. Ikke så verst den formen min idag, men plutselig ender jeg opp med å bli elendig. Ulempen med å ikke tørre å si det til arbeidsgiver er vell at jeg ikke klarer å være hjemme fra jobb dersom jeg føler meg dårlig :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Ringte for 15 min siden og sa jeg var syk(skulle på seinvakt), formen er helt på bunn. For 5 min siden hang jeg over søppelbøtta og spydde(for første gang etter jeg ble gravid).. Kanskje like greit å bli hjemme.

Takk for at jeg får syte litt her inne, det er litt godt å bare få det ut!

I dag var den også utrolig ille for meg, så jeg måtte ringe sjefen og si jeg var sikkelig dårlig. Så da ble det heller en dag på soffan og slappe helt av. Har klart å få i meg en appelsin da ;)

Her er det også hjemmedag i senga (med jobb PC på fanget vel å merke). Elendig form, og den har vært likens hele helga - åååååh jeg savner energien jeg vanligvis har!

Var på jobb i ca 25 min i dag før eg kasta opp, krysser alt for at det ikkje var gravidsymptom men heller eit resultat av at 2 åringen spydde på fredag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Da har jeg fått sykemelding en uke, legene insisterte på to, men jeg ville ha en i første omgang, så får han heller forlenge den.satser på å være på jobb igjen til uka. Er skikkelig kvalm og brekker meg hele tida, men har ikke spydd enda. Har litt vondt i magen nå, så har lagt meg i seng og håper på en god natt søvn.

Gikk overraskende bra med meg i dag. Kvalmen fikk jeg holdt litt i sjakk med armbåndene, småspising og frisk luft. I tillegg blir jeg så fokusert når jeg har undervisning, så timene flyr forbi. Men nervøs for om noen oppdager armbåndene :-P

Føler med dere som ikke er i form til å jobbe. Må være kjipt.

Appen <3

Gikk overraskende bra med meg i dag. Kvalmen fikk jeg holdt litt i sjakk med armbåndene, småspising og frisk luft. I tillegg blir jeg så fokusert når jeg har undervisning, så timene flyr forbi. Men nervøs for om noen oppdager armbåndene :-P

Føler med dere som ikke er i form til å jobbe. Må være kjipt.

Appen <3
Vet du om seaband fungerer på småkvalme også? Jeg er uggen hele tiden, men ikke så ille at jeg kaster opp. Ennå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Syns det er vanskelig i en aktiv jobb...jobber i butikk som leder. løper frem og tilbake hele dagen. så svimmel, kvalme og utslitt gjorde at jeg ble hjemme idag og bestilte meg legetime. helt utmatta av ingenting. Så får se hva legen sier idag. Men vil gjerne ta blodprøve for å sjekke hvorfor jeg er sååå ekstremt svimmel. pluss annenhver uke jobber jeg en del senvakter og helg...så skjønner ikke hvordan jeg skal orke. Ble det som med min datter, så ble det mye bedre etter 16 uker. håpe det blir slik nå ja, så jeg kan jobbe igjen. kjedelig å gå hjemme.

Back
Topp