Kvalme og jobb

Fjåsa1980

September 2013 <3
Hvordan klarer dere som er kvalme dere på jobben? Jeg jobber som lærer og kjenner at å være "fyllesyk" på jobb og prestere i klasserommet er ikke en god kombinasjon! Jeg prøver å holde ut, men går virkelig hardt på psyken! Synes det er utrolig slitsomt! Har heldigvis en super mann hjemme som prøver så godt han kan å avlaste hjemme med å ta det meste med de to andre kidsa! Føler meg ikke som noe god mor! Ligger stort sett rett ut ettermiddagen og til de skal legge seg! en måned til med det her! Det virker uendelig lenge!

Sliter veldig med kvalme på jobb. Har en fordel og en ulempe ved at jeg jobber med matproduksjon. Ulempen er at jeg jobber med mat, og det trigger kvalmen - men fordelen er at jeg jobber alene på kjøkkenet, så kan snike til meg flere små sittepauser uten at noen legger merke til det, siden det enda er hemmelig på jobb. Har også fortalt sjefene situasjonen min, slik at de kan hjelpe til med tunge løft, og vet hvorfor jeg er litt mer lat for tiden. :p

Har en jobb som er mulighet for å slappe av og det er ganske rolig til tider, så ... Men er utfordrende med mye lukter og løft :-P bare puster rolig og prøver å holde maska så ingen ser at jeg sliter :-P blir det ille får jeg bare gå å sette meg på toalettet til det verste er over :-)

Jeg jobber på et kontor, så slipper heldigvis slike utfordringer. Men på den andre siden får jeg ikke gjort særlig mye fornuftig når jeg er dårlig. Det verste er egentlig at vi bare har ett toalett i gangen, og det er alltid opptatt og ikke særlig lydtett, så det kan bli et problem hvis jeg må kaste opp. Er livredd for å spy på jobb.

Også veldig redd for å måtte spy på jobb! Vi har kun unisextoaletter! sikkert ikke veldig lyttere om noen går forbi i gangen! Også synes jeg det er skikkelig ekkelt med offentlige toaletter! Hjemme må jeg vaske doen helt ren før jeg kan spy!!!!