Kvalme og hodepine

Mini88

Flørter med forumet
Hei,
Må bare spørre om råd.

Jeg har vært kvalm siden uke 6, er nå 13 uker og det blir egentlig bare verre. Før klarte jeg å spise meg grei i noen timer men nå er det fra morgen til kveld og mer oppkast. I tillegg har jeg fått mer hodepine. Og da klarer jeg ingenting! Vil ikke ta Paracet så mye men hvordan fungere med 2 små og snart sommerferie?:( Hva gjør dere andre?

Ikke meningen å klage, er jo for den beste grunnen i verden at man er dårlig altså<3

Du har min dypeste medfølelse!! Her har jeg såvidt begynt å ane lyset i enden av tunnelen...

Får du i deg nok væske i løpet av dagen? Hva spiser du?

Her har det hjulpet masse å ha frukt tilgjengelig hele dagen...når jeg får i meg litt frukt orker jeg andre ting etterpå... :)

Ja, og ikke minst, hvordan ligger du om natta? Det kan være at du ligger skjevt/har feil pute og at musklene i nakken krangler og derav hodepinen. Jeg har en nakkeskade som gjør at jeg er veldig var for sånne ting. Jeg har gått til privatpraktiserende fysioterapaut fordi da har jeg fått time når jeg har hatt behov. Jeg var så ille en stund at jeg måtte gå en gang i uka. Jeg har gått 40% sykemeldt siden i høst og frem til påske på grunn av smerter og hodepine.

Hei,
Må bare spørre om råd.

Jeg har vært kvalm siden uke 6, er nå 13 uker og det blir egentlig bare verre. Før klarte jeg å spise meg grei i noen timer men nå er det fra morgen til kveld og mer oppkast. I tillegg har jeg fått mer hodepine. Og da klarer jeg ingenting! Vil ikke ta Paracet så mye men hvordan fungere med 2 små og snart sommerferie?:( Hva gjør dere andre?

Ikke meningen å klage, er jo for den beste grunnen i verden at man er dårlig altså<3

Har det på akkuratt samme måte. Eg har måtte ta paracet no dei siste dagene, men liker det ikkje. Kjenner eg er veldig stressa i kroppen pga ferie og pakking, hodepinen blir ikkje bedre av det....

Jeg er ikke kvalm, men har mye vondt i hode, så føler med deg der... Utmattende nok i seg selv det! God bedring, håper det bedrer seg for deg snart!

Back
Topp