Kvalme og hodepine

Bringebær

Gift med forumet
Har slitt de siste dagene/uka med kvalme og hodepine. Føler meg skikkelig klein:( litt dårlig i magen også og en del menssmerter. Og trøtte meg glemte jo helt å fortelle dette til jm i går da jeg var der. Hadde utslag på proteiner i urinen men ikke noe høyt blodtrykk. Burde jeg høre med lege/jm? Eller er det ingen ting å bekymre seg for? Hva mener dere??

Venter nr 3 4. August:)

Ring heller en gang for mye, det sier JM min hele tiden :) Kjedelig hvis det skulle være noe form for infeksjon og du går med det for lenge. Søsteren min fødte for noen mnd siden med omgangsyken og luftveisinfeksjon. Både hun og lillegutt ble satt på antibiotika i flere dager etterpå ;)

Ring å si det du ;)
Ikke greit å.føle seg uvell :/

* Lillesøster ventes 19 august *

Syns du skal ringe, det kan blusse veldig opp! God bedring :-)

Har faktisk hadd de samme plagene selv den siste uka. Og er atpåtil så utrolig trøtt :-( føler så med deg. Er virkelig ikke noe godt. Si ifra om hva lege/jm sier da :-):-)
Go bedrings klem sendes din vei :-)

Tenker at en tlf til jm vil være greit, når du nettopp har vært hos henne er det jo en stund til neste kontroll også, så like greit å ta det med det samme.

God bedring :)

Høres akkurat ut som meg, bare minus hodepine. Hadde også litt utslag på proteiner i urinen, men bra blodtrykk, så derfor trodde ikke jm det var noe spesielt. Jeg regner egentlig bare med at det blir flere slike vondter etterhvert med kroppen, nå som det nærmer seg. Men godt er det ikke!
God bedring, håper du er bedre :) Her kommer det og går litt igrunn..

Back
Topp