Kvalme og diaré

♥veromor♥

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Sensommerbarna 2019
Septemberbarna 2019
Er det flere her som sliter veldig med kvalme som også har veldig løs mage? Vet ikke om det har noen sammenheng, men har verken hatt så mye kvalme eller løs mage mine to foregående svangerskap..

Jepp, jeg har begge deler.. Stort sett all mat kommer ut enten gjennom oppkast eller diaré! Og er kvalm 24 timer i døgnet, så du er ikke alene :)

Mye kvalm, men andre veien er det mer stopp:wideyed: Trodde det hadde løsnet etter et par dager hvor ting virket normalt, men nå er det full stopp igjen. Tror begge deler er veldig vanlig :dead:

Ja, her var det helt stopp forrige svangerskap, men denne gangen er det løst.. Er forsåvidt mindre ubehagelig, men har aldri opplevd det på den måten før:p Men godt jeg ikke er alene:)

Jeg sliter også kvalme + hyppige dobesøk. Har enda ikke spydd, så lurer på om det er fordi det kommer ut andre veien :woot: dere som er kvalme og dårlig i magen - spyr dere i tillegg?

Jeg sliter også kvalme + hyppige dobesøk. Har enda ikke spydd, så lurer på om det er fordi det kommer ut andre veien :woot: dere som er kvalme og dårlig i magen - spyr dere i tillegg?
Jeg spyr ikke, men jeg har også heeelt fobi mot å spy. Spyr ikke med omgangssyken engang, bare ligger stille og venter på at det skal gå over :hilarious: Så jeg holder nok ut ganske mye kvalme før jeg spyr :shy:

Jeg spyr ikke, men jeg har også heeelt fobi mot å spy. Spyr ikke med omgangssyken engang, bare ligger stille og venter på at det skal gå over :hilarious: Så jeg holder nok ut ganske mye kvalme før jeg spyr :shy:
Jeg har også fobi mot å spy.. får døds angst hvis jeg gjør det :sour: så her har det heller ikke vært no sv.skaps spying :stop

Å spy er virkelig grusomt! Får helt panikk :arghh:
Helt enig med deg der.. driver ikke med sånt jeg, hører jeg om noen som er kvalme så løper jeg fortere enn fy.. er det samboeren så får jeg helt angst for at han skal smitte meg... men i tillegg takler jeg ikke folk som spyr, får den døds angsten da også.. så ikke nok med at jeg er redd for å bli smitta, så bekymrer jeg meg for at andre skal spy i tillegg :sorry::inpain: får ikke sove når guttungen har omgangen :hungover:

Jeg spyr heldigvis ikke.. Alt kommer i andre enden... Sier meg egentlig fornøyd med det da spying er noe av verste jeg vet:depressed:

Her føles det litt som en veldig mild matforgiftning, går først på do så er det bare å snu seg rundt.. Er stortsett mest i forbindelse med måltid da, men ender jo med at jeg vegrer meg mot å spise så blir jeg enda kvalmere..

Her føles det litt som en veldig mild matforgiftning, går først på do så er det bare å snu seg rundt.. Er stortsett mest i forbindelse med måltid da, men ender jo med at jeg vegrer meg mot å spise så blir jeg enda kvalmere..

Huff, stakkars deg! Jeg har det heldigvis ikke så ille:wideyed:

Jeg har også diaré. Husker ikke at jeg hadde det sist. Jeg er også kvalm og uvel om morningen

Back
Topp