kvalme og bekkenløsning..

Zoobles

Forelsket i forumet
Trodde kvalmen nesten var over! har bare vert litt kvalm på morningene denne gangen,så lenge jeg har spist før jeg ble sulten,har det gått bra.. men nå! uff.. er dårlig nesten hele dagen!! var oppe 2 ganger i natt for å spy, la meg kl 8 i går kveld for jeg var dårlig og hadde vondt i ryggen(korsryggen/rompa) er liv redd for bekkenløsning, siden jeg har en sønn på 1 år...

Huff og huff. Skjønner deg godt når det gjelder bekkenløsningen. Har selv en gutt på 2 og skal i dag til Gynekologen for å få sjekket at alt er bra med spira. Har hatt så innmari vondt i korsryggen og bekkenet de siste 4 - 5 dagene. Må bare få bekreftet at alt er bra med spira så skal jeg eventuelt få eg henvisning til fysioterapi for bekkenlørning. Hadde ikke trodd man kunne få bekken løsning så tidlig, men men nå trodde jeg ikke at jeg skulle få det etter fødselen sist heller.

Eneste virkelig gode rådet jeg kan gi er å knipe masse med bekkenbunnsmusklaturen, men dette vet du sikkert fra før:)

Håper kvalmen og alt blir bedre snart:)

Uff.. Kjenner følelsen, hadde håpet jeg slapp bekkenløsning denne gangen, jeg har jo to stykker her fra før som er veldig aktive..

God bedring til deg!

Back
Topp