Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvor mye kvalm og når går grensen til å ta tabletter mot kvalmen? Sist sv.skap tok jeg ingenting, men var sykemeldt i maaange mnd pga kvalme. Jeg har enda ikke blitt konstant kvalm, men har lyst å jobbe mer dette sv.skapet enn sist..
Nå sliter ikke jeg med kvalme enda, så er nok ikke den rett til å uttale meg skjønner at du vil jobbe mest mulig, men vil nok heller valgt sykemelding fremfor tabletter, om det hjelper å ta det med ro. ville snakket med legen om det jeg har i grunn ikke noe greie på hva slags virkning den har på kroppen (om den kan gjøre skade).
Du vil ikke prøve fotsone terapi før du vurderer å ta tabletter? Man skal ikke undervurdere alternativ medisin. Det har hjulpet meg utrolig, men har ikke prøvd det mot kvalme. Man skal ikke ta full behandling hos fotsone terapeut når man er gravid. derfor må en alltid si om en er gravid.
Jeg er helt enig med dere, vil helst ikke ta noe. Sist gikk jeg til akupunktur to ganger i uka. Det hjalp litt der og da, men på an igjen noen timer etterpå. Jeg spydde aldri sist, ekstremt kvalm. Jeg får ta det litt så det kommer! Kan jo prøve ingefærte, eller fotsoneterapi.