Kvalme noen dager, andre dager ikke.

Minnie

Betatt av forumet
Som tittelen sier så er kvalmen min på og av i det siste. Er det vanlig? Har følt meg i topp form igår og merker jeg føler meg bra idag også. Er så redd for at det er et dårlig tegn. Savner konstante kvalmen :(

Sånn har jeg det også. Kvalmen min kommer veldig an på matinntak og søvn. Jeg blir kvalm dersom jeg har spist for lite/det er for lenge siden sist jeg spiste, og hvis jeg spiser for mye ved hvert måltid. Så blir jeg kvalm hvis jeg har sovet for lite. Noen dager er ille, noen er gode. (Morgenkvalmen er der uansett, men går over etter 1-2 timer dersom jeg spiser ordentlig).

Samme her... Lå konstant kvalm i litt over ei uke, så gikk det over og jeg greier å være oppe og gå, være på besøk og spise litt. Av og til spretter den tilbake, noe som kommer an på hva jeg har spist og om jeg har spist nok.
Skjønner hva du mener, savner den konstante her også siden det er en viss trygghetsfølelse i det å være kvalm! Er dårlig hver morgen og får bare i meg maks en brødskive og kosttilskuddene...

Jeg er også veldig av og på med den kvalmen. Tipper det er helt vanlig at det svinger litt!

Er sånn her også - tror det er vanlig :) kan ha noe med matinntaket samme dag/dagen før å gjøre også, virker nesten litt sånn her.

Går iallefall i bølger.

Merker jeg er mer kvalm og uggen i formen de dagene jeg er på jobb. Sikkert avhengig av hvor mye jeg får slappa av, søvn og småspising. Utrolig godt med litt lading i helga! :) :)

Back
Topp