Kvalme, når?

5+6 tror jeg! Merker det mer og mer nå... Er 6+2 i dag... Heldigvis ikke kastet opp enda, gjorde det i flere mnd med de 3 eldste barna :yuck:

Var småkvalmen fra uke 4. Kvalmen har slått meg skikkelig ut dei siste dagene og regner med det blir verre og verre :/ er 6+0

Små uggen fra 4+2, 5+0 slo den til for fult, og nå er det helt grusomt… er 6+4. måtte ty til postafen idag, men hjalp lite :arghh:

Er 6+1 og har spydd flere ganger i dag! Har vært småkvalm siden positiv test, men i dag tok kaka. Har et lite håp om at det er omgangssyken :depressed:

Til og fra jeg fant ut jeg var gravid. Konstant kvalm og sulten. Først i dag kom det en vulkan... Er 5+4 i dag.. Håper jeg beholder det lille jeg har spist.. Litt bringebær sorbet...

Fra 6+3. Er 6+6 nå. Det er bare småkvalme i noen timer om gangen, så foreløpig ikke noe plagsomt.

Noen som har erfaring med Afipran? Fikk det av legen i dag, håper det virker :hungover:

Noen som har erfaring med Afipran? Fikk det av legen i dag, håper det virker :hungover:

Bedre å starte med Postafen. Har mindre bivirkninger. Afipran skal man helst ikke bruke over fem dager, og det har man som regel behov for ved svangerskapskvalme.

Vært kvalm i hele dag. Begynte såvidt på kvelden i går. DPO 11 i dag.

Sist svangerskap ble jeg kvalm i uke 6.. så sitter egentlig og venter på det nå.
Flere som vil skrive uke+dag kvalmen kom?
Håper virkelig jeg slipper unna denne gang :stop:

Sist svangerskap ble jeg kvalm i uke 6.. så sitter egentlig og venter på det nå.
Flere som vil skrive uke+dag kvalmen kom?
Håper virkelig jeg slipper unna denne gang :stop:

Kvalmen begynte så smått i uke 5, men ble værre 6+3 og nå er den konstant både dag og natt, er 6+5 i dag
.

Her startet kvalmen allerede 3+3:meh:
Sist begynte den ikke før i uke 5-6 ish

Back
Topp