Kvalme morgen ......og kveld???

Rosa engel

Blir kjent med forumet
Hei og god morgen!!!
Har bare et spm til dere jeg...Noen av dere som har kvalme både på morgen og på kvelden??
Jeg er skikkelig kvalm på morgenen og formiddagen,så er jeg fin midt på dagen også setter det igang helt ekstremt på kvelden...
Trodde det var morgenkvalme som var vanlig....?? Vet ingen svangerskap er like men forrige sv.skap var jeg bare morgenkvalm...

Hvis jeg er kvalm så er det sjeldent om morgenen, jeg blir mer kvalm etter lunsj og utover ettermiddagen jeg...

Hormoner er merkelige saker!

Oki,takk!!!
Da er det ikke noe som er mer vanlig eller uvanlig enn annet... Ja hormoner er noe rare greier:) -men godt vi har de da;)

Jeg kan være kvalm hele dagen.
Er veldig kvalm frem til ca kl 14. Og så blir jeg kvalm igjen på kvelden.

Det du beskriver e nok helt normalt. Men dog slitsomt!

Her er det tilogfra hele dagen, men verst om natten faktisk!

hei jeg er kvalm fra morgen til kveld :) :p på kvelden er det bedre, fungerer mer normalt da;) så tror alt er normalt hehe. D er jo bra viss det er noe av dagen som er uten kvalme :)

Med nr 1 spydde jeg hele natten, begynte i 22 tida og varte til 5 på morningen. Denne gangen kjenne jeg at jeg er små kvalm på formiddagen. Så det varierer fra person til person og fra savngerskap til svangerskap :)

Har ikke vært mye plaget enda (inntil i morges da jeg seriøst trodde jeg mtte spy!), men forrige sv.ska var jeg noe kvalm på formiddagen, og rundt middagstid. Kan være pga at jeg hadde avsmak for kjøtt, og ble kvalm av tanken og lukta av kjøtt. Men vanlig å være kvalm til forskjellige tider, så alt normalt:)

Tror det er ganske vanlig ja.. Jeg er ikke kvalm på morgnen, men fra luch og utover kommer den snikende, og blir værende til jeg legger meg.. Våkner og kvalm på natten noen ganger..

Gravidkvalme kan komme når som helst. Ofte er en morgen kvalm pga en ikke har vært på do, spist, drukket på x-antall timer i løpet av natten. Men jeg er mer kvalm utover dagen enn morningen. Men har ikke faste tidspunkter. Det kommer å går som det vil :)

Er verst om ettermiddagen hos meg..

Begge deler her og + midt på dagen... hjelpe bare om jeg får i meg noe å spise, så jeg er redd for å gå opp mye i dette svangerskapetemoticon Noen som har noe tips på god, sunn og enkel mat som hjelper mot kvalmen?? 

jeg er kvalm hele tiden hele dagen jeg...nå har jeg mye hodepine også. Håper det gir seg snart.

begrepet morgenkvalme er bullshit. Skulle blitt kalt svangerskapskvalme eller no.
Kan komme når som helst på døgnet

Jeg er kvalm morgen, formiddag, ettermiddag, kveld og natt... Må spise for å regulere kvalmen (så her er en mamma som kommer til å veie myyyyyye mer enn startvekta)... Hvis det er mer enn 3-4 timer siden sist jeg spiste er jeg kvalm... og siden jeg er veldig trett så sover jeg en god del, og våkner av at jeg er kvalm...

Sist svangerskap var jeg skikkelig kvalm en dag, og litt kvalm i litt over en uke... begynner nå på 4. uka med kvalme, og begynner å bli rimelig lei...

Back
Topp