KVALME, MENN OG TING OG TANG...

tuzza

Betatt av forumet
alle snakker om den kvalmen. men den har ikke jeg så mye. er bare litt små uggen. men har mistet matlysten og det er ikke bra.. er det normalt? andre som ikke er noe speielt kvalm? de sier jo det at kvalme er tegn på alt er i orden...men mannen min han har fått innbilt svanger kvalme. hehe jeg må le. andre som har menn som har fått noe innbilte ting og tang??GØY Å VITE

jeg føler meg litt forstyrret for tiden på alle måter! De sier jo at kvalmen kan komme av både psykiske og fysiske forhold. Kan mannen din bekymrer seg litt for alt som må tilrettelegges, de vil jo som regel vårt beste [:D]

Jeg er kvalm når som helst. Kaster litt opp innimellom! Klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg syns om mat. Spiser i det minste [;)]

Jeg har ingen problemer med matlysten - tror jeg kunne spist hele tiden! Mannen min har nok ikke helt forstått det med at vi skal ha barn tror jeg.. han driver nok og venner seg til tanken ennå (og det gjør forsåvidt jeg også). Han har heller bestilt seg sydentur med en kompis han, og begynt å glede seg til den... den er nok mer håndfast og begripelig enn en baby... (jeg skal på studiereise uten han, og har ikke tid å reise igjen før til sommeren, så jeg synes at det er kjempefint at han reiser med en kompis... om noen skulle reagere på det... da er ikke svangerskapet kommet så langt at det gjør noe heller)

jeg er ikke kvalm, men regner med at det er fordi jeg er så tidlig i svangerskapet enda!

Har "menssmerter", tisser ofte, sliter med å sove og fryser. Det er mine tegn så langt! Måtte ta en gravitest i går også, bare for å være sikker på at jeg virkelig er gravid[:)]

Tror nok det er helt vanlig å ikke være kvalm enda, Tuzza. De fleste blir kvalme litt seinere! Matlysten kommer sikkert tilbake. Prøv å spise til faste tider selv om du ikke er sulten..det vil nok redusere en eventuell kvalme etterhvert! jeg er ikke så sulten om dagen heller, men spiser allikevel frokost, lunsj og middag, og noen frukter i mellom!

Lykke til framover!

Klem, M

Back
Topp