Jeg var ikke kvalm mer enn et par timer i løpet av svangerskap nr 1. Nå er jeg gravid med nr 2 (bare i uke 4 foreløbig), men er spent på om jeg slipper unna kvalmen denne gangen også. Dere som ikke var kvalme med nr 1, var dere det med nr 2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen oppløftende kommentar herfra.
Jeg hadde også såvidt et lite blaff av kvalme med nr.1, en morgen jeg pusset tenner
Med nr.2 våkna jeg midt på natta i uke 4+4, og trodde jeg hadde fått omgangssyken.... den varte i 9 mnd gitt
Nå er det heldigvis sjeldenhet som får det så ille. Gratulerer med baby i magen og lykke til med svangerskapet Måtte det bli som med nr 1 for din del
Første svangerskap: ikke kvalm mer enn litt én dag (men det var en MA)
Andre: kvalm én kveld
Tredje: kvalm i uke 8, 9 og litt i uke 10, men ikke veldig plagsomt
Fjerde: kvalm fra uke 5 til uke 11, verst i uke 7,8 og 9. Ikke kastet opp, men spist lite mat, gått litt ned i vekt og ligget MYE i senga er i uke 12 nå og virker som kvalmen er i stor bedring siste uka, selv om jeg kan merke det litt.
Okei, her blir det bare 2, så krysser fingrene for at det ikke blir så mye verre nå da men blir jeg kvalm, så blir jeg det
Alt er verre i svangerskap 2 her, med unntak av at jeg ikke har mistet halve håret denne gangen Svangerskap 1 kastet jeg opp 2 ganger, svangerskap 2: kaster fortsatt opp av og til, akkurat bikket 37 uker.