Kvalme kun om kvelden...

LykkeligeEirinn

Flørter med forumet
Er sååååå kvalm om kvelden at jeg ikle får sove. Starter når jeg legger meg. ingenting om morgenen... noen tips? Har eibekstra pute for å ligge høyt med hodet men jar ingen effekt...

*Snuppe født september 2011*
*Håper på 2014-baby*

Jeg blir også mer kvalm om kvelden og kjenner det spesielt når jeg skal legge meg.. Har ikke så mange tips desverre, selv har jeg vannglasset tilgjengelig og ligger litt høyere med hodet.

Jeg har også vært mer kvalm om ettermiddagen/kvelden, ubehagelig er det uansett. Det eneste tipset mitt er å spise litt jevnt utover dagen, det har hjulpet meg.

Jeg blir kvalm hvis jeg ikke spiser skikkelig kvelds.. Men ikke for mye! :P Gjelder å finne den fine overgangen.. hehe..
Spiser du før du legger deg? =)

Jeg er ekstremt kvalm på kvelden :( men har funnet ut att å spise en kiwi og en appelsin rett før jeg legger meg fører til att det roer seg så pass att jeg får sovne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Samme her. Prøver å gjøre som ColaZero sier, å spise lett før jeg legger meg. Det hjelper av og til, andre ganger er det bare å kaste opp som hjelper..:/

Jeg var også det forrige svangerskap, og da hjalp det å bruke lang tid på å spise en yoghurt på kvelden.

Back
Topp