Kvalme, kaster dere opp?

Jeg klarer å ikke kaste opp, kun fordi jeg hater det så inderlig. Blir det bedre av å kaste opp?[emoji43][emoji85] Da må jeg vurdere det. For denne kvalmen tar livet av meg

Jeg klarer å ikke kaste opp, kun fordi jeg hater det så inderlig. Blir det bedre av å kaste opp?[emoji43][emoji85] Da må jeg vurdere det. For denne kvalmen tar livet av meg

Nei, det blir ikkje betre av å kasta opp. Kvalmen er der like mykje likevel. Unngå å kasta opp om du klarer. Betre å holde på næringa om du klarer.

I dette svangerskapet har eg foreløpig kun vore veldig kvalm. Prøver å unngå å kasta opp, men har brekt meg eit par gonger der det ikkje var langt frå at det gjekk galt.
Med min mellomste kasta eg svært mykje opp, og då blei kvalmen berre endå værre. Til slutt klarte eg ikkje halda på nokon ting, og blei heilt sengeliggande og måtte starta på kvalmestillande. Eg prøver å unngå å koma der. Det kan nemlig ikkje anbefalast.
I dei to andre svangerskapa har eg kasta opp berre ei håndfull gonger totalt gjennom heile svangerskapet. Mens kvalmen har vore der i mange månader.

I dag (og til dels i går) har jeg vært suuuperkvalm[emoji30] Klarer omtrent ikke få ned noe mat eller bevege meg rundt. I ekstase over å ha fått ned en halv potet til middag. Har heldigvis ikke kastet opp.
Har satt på sånne sea-bands,og det har kanskje hjulpet litt.

Back
Topp