Kvalme, kaster dere opp?

Snartmammatilto?

Flørter med forumet
Jeg er skikkelig uggen og spesielt om morningen. Føler alt strammer og det sitter i halsen. Men jeg kaster ikke opp. Kaster dere opp eller er dere kun kvalme?

Jeg er kun kvalm, kaster ikke opp. Men nå pleier ikke jeg kaste opp ellers heller som feks ved omgangssyke.

Jeg har kasta opp to ganger . Heilt jævlig til alle døgnets tider . Varierer . Men føler det hjelper litt å koke vann med noen skiver ingefærrot i :)

Jeg kaster ikke opp. Det er det verste jeg vet, så jeg unngår det hvis jeg kan.

Jeg har heldigvis ikke kastet opp! Men er kvalm til alle døgnets tider! Da særlig når jeg er på jobb! Heldigvis kunnet vært hjemme masse denne uken siden 2 åringen har vannkopper! Men i går var jeg en tur på jobb igjen og da ble jeg så sinnsykt kvalm! Og i natt var det helt jævlig, våknet flere ganger for at jeg var kvalm! Sitter også litt i halsen som du beskriver!

Er kvalm og uggen periodevis i løpet av dagen, men i går kastet jeg opp veldig.. i dag er jeg fin igjen [emoji3]

Kvalmen kommer og går i bølger, og går rundt med en konstant følelse av å være "uggen".
Kaster heldigvis ikke opp. Håper jeg slipper det - er det verste jeg vet:yuck:

Jeg kastet opp en gang, men ikke noe mer. Tror jeg kastet opp mest fordi jeg hadde så vondt. Var veldig dårlig den uka jeg skulle hatt mensen, men nå snart to uker på "overtid" er det ganske ok :) Krysser fingrene for at det holder seg slik :p

Har kastet opp 4 ganger. Men går for det meste rundt å er kvalm og uggen. Er sulten, men når jeg tenker på mat så kjenner jeg det vrenger seg. Og værste plassen å være er på butikken, da blir jeg skikkelig ille:s håper det gir seg.

I dag kom kvalmen for fullt! Verst på morgen og på kvelden. Jeg har ikke kastet opp. Fram til nå har jeg kun vært litt uggen.

Jeg har uggenhetsfølelse i kroppen, og kvalmen kommer i bølger. For det meste føler jeg meg bra. Det blir bedre av at jeg spiser.. o_O

6+1 i dag og absolutt ikke kvalm, har bare veldig matlyst. I forrige svangerskap var jeg aldri kvalm, spent på om det blir likt nå. Litt tidlig å si sikkert. Kommer nok til å bli like nervøs som sist om jeg ikke blir kvalm, 'alle' blir jo det..

Kaster opp to-tre ganger pr dag. Hver morgen, av og til på jobb og av og til på kvelden. Holdt på sånn siden 4+3 [emoji14]

Overraskende greit så langt, men har hatt noen dager hvor jeg har vært temmelig uggen og kvalm. Ingen oppkast.

Husker med skrekk og gru kvalmen fra første svangerskap. Jeg kastet aldri opp, men var ekstremt kvalm og slått ut i ukesvis. Husker det som verst at det var konstant, like ille til alle døgnets tider. :yuck:

Kaster ikke opp (har heller ikke gjort det i de andre svangerskapene), men blir fort kjempekvalm når jeg blir sulten. Så er avhengig av å spise jevnt hele dagen for å holde det noenlunde i sjakk.

Kvalmen kom med et brak i natt, og kastet opp [emoji30] men over like fort som det kom.. nå er jeg bare litt uggen..

Back
Topp