Kvalme - jente vs. gutt

des09feb12

Forelsket i forumet
Dere med barn fra før..

De sier jo att de som er kvalme får jenter.. Stemte det på dere?

Her stemte det sist. Har på følelsen att det blir jente denne gangen og er kvalm.

Når jeg gikk gravid med jenta mi, så hadde jeg ingen plager. Ikke noe tegn på kvalme...

skriver for å se svar

Tror det der er en myte.. Kjenner mange som har spydd og vært kvalme og fått gutt...

Har ikke vært kvalm noen av gangene, og har fått en jente og en gutt. :)

Sist var jeg utrooolig kvalm, kastet opp hver dag fra uke 6 til han var ute, og det ble en GUTT! 

Denne gangen er jeg i mye bedre form, og kvalm ca annenhver dag med oppkast, så satser på at mindre kvalm betyr jenter her ;p

Jeg var overhode ikke kvalm sist, fikk jente..
Denne gangen har jeg vært veldig kvalm, så det blir spennende å se :)

Jeg var så kvalm, at jeg trodde det skulle bli jente. Men UL viste gutt. Og jeg var jammen kvalm hele svangerskapet også. Spydde siste gang under fødselen, og så var det borte dagen etter...
Nå er jeg like kvalm igjen, så jeg aner ikke om det er gutt/jente her inne :P

Jeg var skikkelig dårlig sist, ble jente, og viste det fra begynnelsen at det var jente... Veldig spesiell følelse...
Nå er jeg ikke så dårlig, men har ingen spesiell følelse for hva det blir, det bytter hele tiden. blir nok blenda av all spåinga... Er spådd en jente og en gutt flere ganger, så venter gutt kanskje...?? Får også høre siden jeg har så mye energi så kommer det til å bli gutt.
Men ser her at det ikke alltid stemmer, så vi får se.

Naai, det har jeg ikke særlig troen på gitt.. Tror svangerskapshormonene herjer fritt uavhengig av hvem som bor i magen.. Men det er for meg da. Like kvalm enten det er trakt eller tut. Bare denne gangen kvalmen lot vente så lenge på seg før den satte inn for fullt:-( Hadde håpet å slippe unna -urealistisk nok..

Jeg hadde ingen symptomer sist, bortsett fra å være trøtt og fikk en gutt. Denne gangen er jeg litt kvalm, ømme pupper og brystvorter, trøtt og oppblåst. Veldig spent på hva det blir denne gangen

Første svangerskap, veeeeldig lite kvalme - Jente
Andre svangerskap, kasta opp hver formiddag til uke 11/12 - gutt

Ikke kvalm- fikk jente :)

Har INGEN tro på kvalmemytene!

stemmer veldig bra =) har en av hver, å da jeg gikk med gutten var det som en drøm =) ingen problemer bare kos
men da jeg gikk med jenta var jeg kvalm og spydde over halve svangerskapet, skikkelig hormonell, bekkenløsning og tilslutt svangerskaps kløeemoticon
det var helt forferdelig :/

tror derfor det blir en gutt til her, for jeg har enda ikke vært kvalm eller noe =) men kjenner det godt i bekkenet da :(

Back
Topp