Kvalme i uke 4

Miss S

Andre møte med forumet
Jeg er 4+5 nå og har vært fryktelig kvalm siden 4+2. Begynner etter frokost og varer til 12-13 hver dag. Jeg trodde ikke kvalmen skulle komme så tidlig i svangerskapet. Er det noen flere som er kvalme? Kan dette være tegn på tvillinger, kommende hyperemesis eller er det bare veldig individuelt når kvalmen kommer?

Har hørt mange har slitt med kvalme fra testen var positiv omtrent :( forstår det er kjipt.. :/ trenger ikke bety tvillinger.. var selv kvalmere med han ene jeg har, enn med tvillingene.. :) Noen sliter mere enn andre, men plager det deg veldig i hverdagen så kan du sikkert få noe fra legen som kan hjelpe? Har ikke hatt det problemet så har ikke så mye råd dessverre [emoji173]️

Jeg var bare småkvalm, men har null kvalme nå lenger og det var 2 inni der sist jeg sjekket [emoji14] kvalme er veldig individuelt

Kommer noen kvalme bye slengende på meg i ny og ned.. Men går i grunn fort over! Håper det varer :)

Både denne gangen og ved første svangerskap var kvalmen første symptom - tre dager før IKM og til uke 10-12! Var bare ei inni der da, men denen gangen kunne det godt vært to ;-)

Venninna mi var kjempe kvalm ifra uke 4-11 men så ga det seg. Jeg er 6+2 nå og har vært kvalm konstant i 4 dager og er helt utslått. Men tenker bare at belønningen kommer i oktober, så får prøve å holde ut :)

Jeg har heldigvis ikke fått kvalme enda, men i mine to andre svangerskap startet kvalmen i uke 5 (hyperemesis hele svangerskapet) og i uke 6. Nå er jeg 5+0.

Jeg har vært kvalm siden uke 4, og kvalmen har siden da gradvis økt. Nå føler jeg det har stabilisert seg mer, men er usikker på om det er pga. akupressur eller hormonelt.

jeg ble uggen og småkvalm av og på ca en uke etter EL når produksjonen av HCG startet. Ble litt bedre etter et par uker. Nå er jeg i uke 6 og kjenner at jeg blir uggen og småkvalm når jeg er sulten og sliten. :)

Jeg er kvalm sånn nå og da.. Værste jeg vet er kvalme :p Men denne kvalmen prøver jeg å se positivt på med tanke på hva som forårsaker den :D

jeg ble uggen og småkvalm av og på ca en uke etter EL når produksjonen av HCG startet. Ble litt bedre etter et par uker. Nå er jeg i uke 6 og kjenner at jeg blir uggen og småkvalm når jeg er sulten og sliten. :)
Ja, jeg er litt bedre i dag, ikke sånn spykvalm iallefall. Blir spennende å se hvordan det blir fremover.

Jeg hadde bekkenløsning fra uke 3, så joda, symptomene kan komme veldig tidlig. ;)
De styres av hormonene, og de kan "komme på banen" når som helst. :)

Back
Topp