Kvalme i samtlige svangerskap?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Har de av dere som har hatt svangerskapskvalme slitt med det i flere svangerskap? o_OSelv var jeg minimalt kvalm med sønnen min, og er spent på om jeg slipper unna denne gangen også (kraftig bekkenløsning er jeg i midlertidig innstilt på at det blir denne runden også)

Jeg hadde kraftig svangerskapskvalme i begge min forrige svangerskap. Kastet opp mye og gikk ned i vekt i starten! Dette startet tidlig i begge men denne gangen har eg ikke hatt noe særlig med kvalme så håper jeg slipper unna denne gangen!! Bekkenløsning har jeg også hatt i begge så venter vel på at det også kommer etterhvert! Men hvem vet ;-)

Med eldstemann var jeg veldig kvalm frem til uke 12 :/
Med lillesøster var jeg minimalt kvalm :)
Nå får jeg kvalmebølger plutselig, men forsvinner raskt... Blir også kvalm når jeg er sulten, midt i måltidet og rett etter ;P

Har slitt med 24/7 kvalme(uten å spy, selv om jeg prøvde av og til) i begge svangerskapene mine, 1. varte til uke 16-17 og 2. fra uke 6-23 i tillegg til av og på fra 25 og utover :( håper jeg slipper unna denne gang :D

Ja, ble bare verre for hvert svangerskap

Jeg hadde kraftig svangerskapskvalme i begge min forrige svangerskap. Kastet opp mye og gikk ned i vekt i starten! Dette startet tidlig i begge men denne gangen har eg ikke hatt noe særlig med kvalme så håper jeg slipper unna denne gangen!! Bekkenløsning har jeg også hatt i begge så venter vel på at det også kommer etterhvert! Men hvem vet ;-)

Da håper vi du slipper billigere unna både kvalme og bekkenløsning denne gangen!

Hyperremisis i begge mine forrige svangerskap! :-(

Back
Topp