Kvalme i anmarsj?

Sane

Glad i forumet
Begynner å lurer på om kvalmen er i anmarsj allerede eller om den er der av andre grunner.
Satt senest i går på nattevakt og var sulten men hadde likevel ikke lyst på mat. I kveld satt jeg i sofaen og kjente kvalmen komme over meg som en bølge. Håpet jeg skulle slippe unna

Er 6+0, flere som kjenner kvalmen?

Har kjent litt i løpet av uka, er jo bare 4+2 nå, så jeg er spent på hvordan det blir etterhvert. Slår meg av og til at det føles som om jeg skal brekke meg, men har gått bra til nå.

har kjent litt, men er heldigvis ikke overveldene, men spent på tiden som kommer er 4+0

Har kjent litt til kvalmen. Brukte en halvtime på å få i meg ei brødskive til frokosten i går blandt annet.

Her er det nok også på vei.
Har kjent meg, og vært nær å brekke meg ved noen anledninger. Og har total mangel på matlyst.

Er 4+6 eller 5 uker i dag

Vært småkvalm hele denne uken som har gått. I dag tidlig kom kvalmen som en tsunami og jeg måtte bare løpe på badet for å kaste opp.
Roet seg litt siden da, men føler meg fortsatt litt kvalm og skjelven. Er 4+5 i dag, men hadde ekstrem svangerskapskvalme i forrige svangerskap. Veldig spent på hvordan det blir denne gangen.

Sist ble jeg kvalm veldig tidlig rundt 4+1, fant ut av graviditeten et par dager etter.
Denne gangen har jeg og begynt å merke det litt allerede. Spiste en muffins i går og ble plutselig kvalm, hadde ikke forventa det. Fant ut i går kveld at jeg var gravid (4+2 i dag) så er nok samme som skjer denne gangen også. Håper bare det holder seg til å være uggen og ikke skikkelig oppkast kvalme. :P

jeg brekker meg brått når jeg pusser tenner, spiser noe vedig søtt eller skal ta vitaminene mine:O Håper ikke dette er starten

Jeg har vært kvalm i nesten 2 uker allerede!! Er 6+1 idag. Jeg er kvalm heeele dagen. Har ikke spydd noe enda, og det hjelper faktisk å spise. Men egentlig så er jeg glad for alle symptomer jeg får :-D

Er 6+1 i dag, og ingen kvalme enda det hadde jeg heller ikke mine to forrige svangerskap, men ble ekstremt bilsjuk med gutten!
Nå har jeg ny partner, og ingen svangerskap er lik uansett, så må innrømme jeg er spent på utviklingen...
Har veldig ømme bryst og mye strekkesmerter i livmora, så symptomfritt er det (heldigvis) ikke

6+1 i dag. Er helt ute, ligger på sofaen eller i senga stort sett hele dagen. Får i meg lite mat og drikke. Brekker meg hvis jeg prøver å stå opp, beveger meg for mye eller noe lukter rart, og kaster opp ca en gang om dagen. Er værst om morgenen og dagen også blir det litt bedre utover kvelden.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for at dette ikke skulle skje meg liksom, jeg hadde tenkt at hvis jeg bare fortsatte som vanlig dag for dag så skulle alt gå bra! :) en av mine bedre planer merker jeg.:woot:

Nå tror jeg kvalmen for alvor begynner å komme her. Har merket litt de siste dagene, spesielt i går. I natt har jeg våknet flere ganger å vært kvalm, og nå våknet jeg klokken 05:00 fordi jeg er kvalm og føler jeg må spy.. Blæh!
Er 4+6 i dag..

Jeg har merket litt siste dagene, spesielt når jeg spiser eller det er sterke lukter. Men har ikke kastet opp enda! Håper det holder med kvalmen :-)

Her begynner jeg å bli litt uggen merker jeg.. Lite matlyst og hele tiden en følelse av at maten sitter i halsen.. Med frøkna begynte jeg å merke kvalmen på omtrent samme tid, var heldigvis ikke plaget med oppkast og håper jeg slipper det denne gangen også :)

Kjenner jeg blir skikkelig kvalm ca en time etter mat. Eneste som hjelper da er å spise eller drikke. Kastet opp 2 ganger sist svangerskap så håpe jeg slipper det denne gangen også. Sist varte kvalmen i 10 uker

Back
Topp