Kvalme.. hva spiser dere?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
som overskriften sier, hva foretrekker dere (les.klarer) dere å spise nå som dere er kvalme?

Epler, melon, kjeks, frukt og grønnsaker generelt :)

Epler, plommer, grissini, eplejuice blandet ut med masse sprudlevann. Ellers er magen min litt sær og vil gjerne ha middag.

God morgen yoghurt eller byggrynslunsj, gjende kjeks, små tomater, gulerøtter, skive med pålegg som frister der og da :p

Alt hjelper på kvalmen her når den først melder seg... Men ingenting frister for tiden så jeg må tvinge meg selv til å spise. Sjokolademelk er alltid en suksess! Spesielt som en kjapp nødløsning :)

Alt hva jeg begjærer og tror holder seg i magen. Stort sett brødskive, appelsinjuice, og små porsjoner med med middag. Saftis og sjokolade er mine merkelige ting som jeg kan spise når som helst.

Rista brød...
Har holdt meg unna stort sett alt med sukker og fett, da det virket negativt og jeg ble bare enda dårligere.

Nå ser det ut til å gi seg... I dag har ieg til og med spist is!

Lager smoothie av limekesam, frosne bringebær og eplejuice. Ellers funker kornmo kjeks med gulost, epler (selvsagt!!), grønne druer, pasta, og blomkålsuppe. Men i dag har jeg spist alt fra brødskive med egg og røykelaks, sjokoladekake, is og vegetarpølse. Med unntak av pølsa gikk alt bra!! Utrolig!

Appelsinjuice hjelper mot kvalme for meg.

Yoghurt hjelper litt, men så ender jeg fort med å bli kvalmere enn hva jeg var i utgangspunktet.
Spiser knekkebrød når jeg kjenner kvalmen er på vei. Det hjelper og.

Back
Topp