Kvalme hodepine og hetetokter

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
De siste to dagene har jeg vært usannsynlig trett, kvalm, hetetokter og blodtrykksfall som gjør meg skikkelig uvel og svimmel... Blir i tillegg helt pudding og slakk av alt. Nå har mini nettopp hatt en uke med feber og er på bedringens vei, lurer på om jeg har fått noen basilusker av han eller er det flere som opplever disse symptomene?
 
Kan jo godt være du er blitt smittet ja.er vansklig å si.
Men jeg var selv plaget med kvalme/oppkast, svimmelhet/blodtrykksfall og hadde ikke energi til å gjøre noe.hadde kun lyst til å ligge på sofaen.:confused::(

Begynte å ta b vitamintilskudd og etter 4 dager merket jeg allerede stor bedring. Nå har jeg fått livet tilbake i gave og energi som aldri før og ingen uvell symptomer bortsett fra de en må tåle i et svangerskap.:D
Verdt å prøve hvertfall, for jeg gikk slik i flere mnd før jeg prøvde og holdt på å bli små deprimert av det...
 
Jeg har også hetetokter for tiden :0 blir plutselig helt klam og svett. Må vrenge av meg klær..

Har lavt blodtrykk, var 95/60 ved siste måling, og har vært en del uvel og kvalm. Noe jeg selv setter i sammenheng med blodtrykket.

Skal ikke være en dans på roser å være på tjukka ;) aldri følt meg så elendig tidligere jeg..
 
Mange som får lavt jernlager i løpet av andre trimester, kanskje du kan gå til legen og be de sjekke om du mangler noe? :)
 
Jeg har det 2-3 dager i uka: blir plutselig trøtt og svimmel, vil kaste opp, må legge meg ned. Ofte kommer hodepine samtidig og så begynner jeg å svette eller fryse :oops: Ofte tar det en hel dag før jeg føler meg bedre igjen...

Vet aldri når det kommer. :confused: Noen dager er bra og noen dager føler meg så svak!

Legen sier det er helt normalt. Jeg tar Lifeline Care kosttilskudd for gravide. Kanskje burde ta noe i tillegg, ingen peiling.

Ellers får jeg også rastløse bein... kjedelig!

Men noen dager plutselig har jeg så mye energi og får gjort så mye både på jobb og hjemme. Det er lite logikk i svangerskap :rolleyes: :D
 
Back
Topp