Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen av dere som har fått kvalmestillende hos legen? Evt hvilke og hva er kravene for å få?
Sliten av å ikke få i meg noe særlig væske eller næring og har gått glipp av flere uker med undervisning![]()
Postafen selges reseptfritt på apotek (og noen butikker/bensinstasjon). Anbefalt å ta i samråd med lege, men er visstnok førstevalget for gravide ref apotekdama.Noen av dere som har fått kvalmestillende hos legen? Evt hvilke og hva er kravene for å få?
Sliten av å ikke få i meg noe særlig væske eller næring og har gått glipp av flere uker med undervisning![]()
UffKanskje jeg skal snakke med legen jeg også. Kaster fortsatt opp flere ganger daglig og er i dag 11+0.. har liten tro på at det gir seg om en uke![]()
Neei det har jeg ikke. Har prøvd ingefærkapsler uten hell. Klarer ikke tanken på fersk ingefær eller honningPrøvd kokt vann med fersk ingefær, honning og sitron? Det har hjulpet meg i dag![]()
HahaNei, skal til legen på mandag, så får høre hva han sier da. Krysser fortsatt fingre for at det snart går overUffHar du fått snakket med legen nå?
![]()
HahaNeei det har jeg ikke. Har prøvd ingefærkapsler uten hell. Klarer ikke tanken på fersk ingefær eller honningHaha
også kjøpte jeg meg slike sjøsykearmbånd på apoteket i går. Dette fungerer heldigvis for meg 
Husker at jeg prøvde disse sist men det funka ikke det hellerHahaogså kjøpte jeg meg slike sjøsykearmbånd på apoteket i går. Dette fungerer heldigvis for meg
![]()
Uff stakkars. Håper det bare blir med den ene gangenJeg fikk resept på postafen av legen. Jeg var så dårlig og bare kastet opp og fikk ikke i meg noe. Nå har jeg gått på dem i 8 dager, men i går begynte jeg å kaste opp igjen. Men føler meg fin igjen idag og har fått i meg frokost![]()
Håper jeg også! Dagene et veldig varierende, så tar en dag av gangenUff stakkars. Håper det bare blir med den ene gangen![]()
Nei den ser jeg ! Er grusomt bare å eksistere når man er kvalm!Håper jeg også! Dagene et veldig varierende, så tar en dag av gangenEr heldigvis sykemeldt nå, for å gå på jobben i denne formen hadde jeg aldri klart
![]()