Kvalme hele dagen

Mammaaaa91

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
I dag har jeg vært kvalm hele dagen.. har ikke spydd, men orker ikke mer enn å ligge på sofaen.

Er det noen som bare har hatt det en dag? At det er håp om at dette skal gå over :P Eller i det minste ikke vare hele dagene.

Hadde det hver dag sist. Denne gangen er det av og på..

idag har eg vært skikklig dårlig. kvalm kastet opp flere ganger. håper eg ikke er like gale i morgen. her går det litt opp å ned. kan være helt fin en dag for å være skikklig ille dagdn etter

Jeg hadde 3 max 4 dager/kvelder keg var kvalm før det ga seg igjen :) nå kommer det bare av lite mat, bilkjøring osv :)

Jeg er kvalm så godt som hele tiden. Men jeg kaster ikke opp, da. Det kjenner egentlig ut som at jeg har veldig lavt bs, og når jeg spiser så vokser bare maten i munnen min, så blir jeg mer uvel, og må legge meg. Sånn type ond sirkel jeg ikke helt har fått taket på å komme ut av enda..

Føler meg konstant fyllasyk. Hele dagen lang..

Jeg har vært kvalm den siste uka, og gjerne hele dagen. Prøvde "sea band" nå nettopp og synes allerede det har virket!

Sånn helvete har jeg hatt i to uker, og det ser ikke ut til å gi seg i nærmeste fremtid. :banghead:

Håper du slipper! Krysser fingrene;)

Vært dårlig siden uke 2, er uke 10 nå. Har hyperemesis og er inn og ut på KK for væske.

Håper det letter litt for dere andre, ikke noe kjekt med denne kvalmen :)

I dag har jeg vært kvalm hele dagen.. har ikke spydd, men orker ikke mer enn å ligge på sofaen.

Er det noen som bare har hatt det en dag? At det er håp om at dette skal gå over :p Eller i det minste ikke vare hele dagene.

Her har jeg desverre ingen gode nyheter.
Jeg er stor sett kvalm hver dag hele dagen, det har vart i et par uker nå:-S

Men for meg så blir det pittelitt bedre med sånne kvalmebond "seaband" får kjøpt de på apoteket;-) Får du i deg mat da?

Vet ikke, kan bare håpe.

Begrepet "morgenkvalme" er vel så misvisende som det kan være...

Back
Topp