kvalme gullerøter!!

cassie og leanna mam

Gift med forumet
blæææææ hadde gleda me masse te midagen i dag med grønsaker å alt..men så åpna e posen me gulerøter og e syns lokta var hetl forferdelig når e åpna posen[:'(] oxo skule e skrele di å syns di lokta ekelt selom e hadde latt di lige å lufte lit tenkte først det var vakum lokta e lokta..men så smakte e på en bit å e syns den smakte ekelt,mugent eller å e skal kale det værtfal en helt forferdelig smak..di e jo friske i fargen å gidde en te cassie og ho sa den lokta godt å smakte gåt..ho e 4 så regner me at ho ikke hadde spist den hadde den smakt vont..for ho e veldig kresen..

noen andre me sære lokter?

Så absolutt!! Klarer ikke lukten av badesåpe, shampoo, og parfyme. Kjæresten får kun bruke LITT deodorant, ellers må jeg holde meg på laaang avstand.

Føler meg også uvel av kroppskontakt som klem, kyss og kos og MTV av alle ting. Stakkar han som må være i hus med meg[:)]

Haha,disse kjærestene våre må holde ut med litt av hvert:))

Jeg har fått min til å flytte ut fra sin elskede seng på soverommet som lukter æsj og ekkelt, og inn på gamle og ikke-oppussede soveromemt på sovesofa:)

ORIGINAL: Serene

hehe har fått en meget oppmerksom nese når det gjelder alt av lukter for tiden, er vedlig følsom for tiden der ja [8|]

Det har eg også og mannen min fiser hele tiden[:-][:-] Og så er han ein røyker[:'(] Men han røyker heldigvis ikkje ferdigrøyk då[:)]

Har alltid vært var for lukter men nå er jeg blitt enda mere var. Er ikke kvalm ellers men kan bli litt småkvalm av sterke lukter. En kveld kokte samboeren min kraft og lukta fordelte seg i hele leiligheten. Da gikk æ rundt å var kvalm hele kvelden. Kjøttpålegg er heller ikke noe favoritt for tiden.

Det meste går greit egentlig, reagerer ikke så mye på lukter. Men jeg orker ikke så mye tanken på kraftige middager med masse kjøtt osv, trives bedre med lette ting for tiden.

Reker, nudler og scampi, spaghetti, fisk osv.

røykelukt, parfyme, enkelte lukter etter mat noen har spist, dårelig ånde altså.offentlige toaletter, ferskvaredisken paa  matvarehandelen, og mye mye mer.......

Huff ja.
Matvarebutikka generellt e ekkelt for tida.
Parfyme, såpe, hvitløk!Ugh.

Back
Topp