Kvalme fra uke 12?

hundegal

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Jeg har bare hatt litt kvalme denne graviditeten som har blitt borte så snart jeg har spist ... Men i går så ble jeg ikke kvitt kvalmen ved å spise, og i dag kastet jeg opp for første gang denne graviditeten. Dette er ikke for å klage, men jeg er overrasket på at jeg først får "ordentlig" kvalme nå. Jeg trodde det var nå det skulle gi seg? Jeg er 12+4 i dag.

Tror kroppen kan finne på litt av hvert av tull. Jeg har også bare så vidt vært sporadisk kvalm i første trimester. Nå er jeg 14+4, og de siste dagene har jeg fått sånne helt plutselige bølger av kvalme over meg. Merkelig!

Kroppen kan nok tulle av og til ja. Jeg kan plutselig bli kvalm nå, men heldigvis sjeldent etter uke 10

Tror også det kan oppstå når som helst :Heartred

Jeg opplevde det samme. Vært litt småkvalm men fra uke 12 ble det betraktelig verre. Nå i uke 16 har det roet seg litt igjen :D

Jeg har dessverre blitt dårligere.Kastet opp flere ganger på rappen i morges. 14+1 og ligger i senga med tørre kjeks, ost og brus mens de andre spiser middag. Kvalm, men også uvel fordi jeg har vondt i magen av mange brekninger uten oppkast.

Og jaggu ble det ikke spying like etter jeg svarte på dette. Brekker meg så mye før det kommer noe så nå er nesten det verste vondt i magemusklene og i tillegg kjenner jeg hodepinen banker på døra.

Og jaggu ble det ikke spying like etter jeg svarte på dette. Brekker meg så mye før det kommer noe så nå er nesten det verste vondt i magemusklene og i tillegg kjenner jeg hodepinen banker på døra.
Uff, vet akkurat hvordan du har det og så fælt det kan være med brekninger! Håper det går fort over:)

Uff, vet akkurat hvordan du har det og så fælt det kan være med brekninger! Håper det går fort over:)
Takk! Fæl dag i går og har allerede kastet opp i dag, så frykter denne dagen ikke blir særlig bedre. Håper på rask bedring.

Takk! Fæl dag i går og har allerede kastet opp i dag, så frykter denne dagen ikke blir særlig bedre. Håper på rask bedring.
Skulle ønske jeg kunne gi deg en kur, men selv etter ni uker har jeg ingen fasit:hilarious: kan bare tipse om å holde deg unna sterke lukter, spise før du drikker og lufte mye når du ligger inne på sofaen:)

Skulle ønske jeg kunne gi deg en kur, men selv etter ni uker har jeg ingen fasit:hilarious: kan bare tipse om å holde deg unna sterke lukter, spise før du drikker og lufte mye når du ligger inne på sofaen:)
Takk for det. Kan virke som dette er omgangssyke. Har ikke spydd siden i morges, men løpt på do mange ganger. Om det er det kan man jo håpe på relativt rask bedring. God bedring til deg!

Back
Topp