Kvalme først i uke 10

Litjja26

Blir kjent med forumet
Har nesten ikke hatt symptomer på graviditet sett bort i fra litt trøtthet og uggenhet innimellom... Kanskje litt ømme pupper de siste ukene....
Men så på lørdag kom da vel endelig kvalmen og oppkastet:grumpy:
(Uke 9+6 da)
Er kvalm døgnet rundt nå, får nesten ikke i meg mat å drikke da det får meg til å kaste opp:/
Trodde jeg slapp unna kvalmen jeg siden jeg har gått så lenge uten å kjenne noe.... *hjertesukk*
Flere som har hatt det slik?

Jeg selv ble kvalm fra uke 6 i alle tre sv.skapene, men jordmora mi sa at det var mange som ble kvalme fra uke 8-9, så er vel normalt å bli kvalm når du ble det :)
Føler med deg, håper du slipper å gå slik lenge :(

Verste "toppen" me kvalme pleie å komma rundt uke ti for så å avta rundt uke 12, så det e nok heilt normalt det du oppleve :) Det e då hcg-stigningen når toppen.

Uvel har jeg vært hele tiden, kastet opp har jeg ikke gjort, men mer kvalm nå enn før ja

Her kom det i uke uke 8. Jeg er nå 10+2 og fortsatt veldig kvalm. Må ta noen veldig sterke tabletter for svangerskapskvalme men de tar ike alt. Jeg blir fortsatt kvalm ig har oppkast men litt mindre. Jeg er veldig svimmel og får ofte hjertebank av tablettene. Delvis sykemeldt så det hjelpe massevis. Jeg håper det gir seg i uke 12...lykke til !

Sist startet det i uke 9, mens denne gangen begynte det i uke 4. Er ganske forskjellig....

Back
Topp