Kvalme eller varme?

• Trådstarter Trådstarter SecondChance
  • Opprettet Opprettet
S

SecondChance

Guest
noen andre som er ekstra uggen i varmen? Jeg har aldri vært kvalm i noen svangerskap tidligere, men de siste dagene har jeg vært skikkelig uggen. Er 6+4 nå.
Klarer ikke helt å se for meg at det «bare» er svangerskapskvalme siden jeg aldri har hatt det tidligere. Lurer mer på om jeg reagerer på varmen, er ikke så glad i varme og kanskje kroppen er mer sensitiv for det nå?

Jeg elsker at vi har fint vær, strålende sol og knallgøy temperaturer. Men jeg nyter de inne. Med aircondition. :bag: Takler ikke varmen sånn veldig godt som gravid:angelic: tror jeg føler meg enda mer kvalm når det blir så varmt..

Jeg elsker sol og sommer, men akkurat nå nyter jeg været innendørs fordi det er kaldere her [emoji23]

Kan godt være du reagerer på det varme været, for jeg har en tendens til å bli litt mer uvel av varmen nå [emoji28]

Jeg elsker sol og sommer, men akkurat nå nyter jeg været innendørs fordi det er kaldere her [emoji23]

Kan godt være du reagerer på det varme været, for jeg har en tendens til å bli litt mer uvel av varmen nå [emoji28]

Jeg også er helt ubrukelig ute. Trodde jeg skulle svime av på vei til bhg, og den er 150m unna. Da jeg bare stilte meg litt i skygen ble det bedre. Sliter med blodtrykket. MAn kan bli kvalm av lavt blodtrykk.

For å si det sånn, på mandag var det regn og kjølig, og hadde det greit (sykemeldt pga sterk kvalme og dehydrering pga konstant oppkast). Dagene det er 23+ spyr jeg ca hver halve time :)

Jeg var ikke tidlig kvalm i mine to tidligere svangerskap, men denne gangen begynte jeg en uke før positiv test [emoji39] og det er mye verre i varmen[emoji39]

Har lest at man blir mer kvalm hvis man er dehydrert, og i varmen er det jo lett å bli det. Har du prøvd å drikke litt ekstra?

Tror jeg blir mer kvalm av varmen, ikveld har jeg kastet opp for første gang. Har klart å holde meg unna spying helt til i kveld.

Blir mye mer slapp og kvalm når jeg er ute i varmen, så tror det henger sammen ja.

Jeg er 6+2 og merker veldig til varmen. Jeg klarer så vidt å gå tur med bikja rundt blokka uten å føle meg svimmel og kvalm. Var faktisk så varm og dårlig i stad at jeg hang over doen for jeg følte så fælt for kaste opp men er evig takknemlig for alle symptomer jeg får gode som dårlige [emoji23]

Back
Topp