VictoriaVM
Andre møte med forumet
Rett etter jeg bikket uke 7 så satte kvalmen inn. Jeg spyr heldigvis lite, men jeg er konstant bilsyk og må brekke meg et par ganger ila. dagen. Flere som har det sånn? Når begynte det hos deg og har du noen tips?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Rett etter jeg bikket uke 7 så satte kvalmen inn. Jeg spyr heldigvis lite, men jeg er konstant bilsyk og må brekke meg et par ganger ila. dagen. Flere som har det sånn? Når begynte det hos deg og har du noen tips?
I samme båt som deg. I tillegg i praksis. Tøft altså!Jobber dere fult i tillegg? Selv jobber jeg fult + studerer. Jobber 8 dager i strekk innimellom og lurer på å høre med legen om det går an å få "fri" 1-2 dager da jeg synes det blir litt mye... får dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver og heller "burde ta meg sammen"
Jobber dere fult i tillegg? Selv jobber jeg fult + studerer. Jobber 8 dager i strekk innimellom og lurer på å høre med legen om det går an å få "fri" 1-2 dager da jeg synes det blir litt mye... får dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver og heller "burde ta meg sammen"
Jobber dere fult i tillegg? Selv jobber jeg fult + studerer. Jobber 8 dager i strekk innimellom og lurer på å høre med legen om det går an å få "fri" 1-2 dager da jeg synes det blir litt mye... får dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver og heller "burde ta meg sammen"
Jeg er i full jobb ennå. Har heldigvis en veldig forståelsesfull sjef, som sier at det viktigste for han er at jeg er i jobb (fordi det er viktig for oss begge, ikke egoistisk ment av han) og om det betyr at tiden fremover består av mest hjemmekontor så blir det sånn. Om det betyr kun 2 timer effektiv jobbing, så er det bedre enn ingen sier han Jeg er den eneste personen som kan og har min stilling i konsernet, så jeg ønsker absolutt ikke å bli sykemeldt!Jobber dere fult i tillegg? Selv jobber jeg fult + studerer. Jobber 8 dager i strekk innimellom og lurer på å høre med legen om det går an å få "fri" 1-2 dager da jeg synes det blir litt mye... får dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver og heller "burde ta meg sammen"