Tatovertmamma
Flørter med forumet
jeg har da vært så "heldig" å få være konstant kvalm nå i snart 4 uker.. Før jeg gikk ut i ferie måtte jeg ha en uke sykmelding pga. kvalmen.. Etter nå å ha ha hatt ferie, om man kan kalle det det.. Så er det snart tilbake på jobb... Men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til! Jeg liker ikke tanken på å bli sykmeldt, men føler heller ikke jeg kan utføre jobben min på en ansvarlig måte. Jeg bruker lang tid om morgonen før jeg i det hele tatt kommer meg opp av sengen for å forhindre å spy.. Formiddagen tilbringes liggende på sofaen blandet mellom småspising og brekninger.. Av yrke er jeg sykepleier, og vil gjerne jobbe.. Føler meg helt idiotisk akkurat nå.. Man ser da gravide jobbe omtrent til termindato..
Er det jeg som må ta meg sammen? Eller finst det flere i samme situasjon? Jeg føler meg helt forvirret, og følelsen av den første graviditeten starter snart å føles mer negativt enn positivt
Er det jeg som må ta meg sammen? Eller finst det flere i samme situasjon? Jeg føler meg helt forvirret, og følelsen av den første graviditeten starter snart å føles mer negativt enn positivt