Kvalme borte?

Er 12 uker nå kvalmen begynte å forsvinne i uke 11 her. Skikkelig deilig å slippe den [emoji4]

10+2 og kvalmen har definitivt blitt bedre. I dag har jeg gått rundt å spist påskegodt og drukket brus, og det har jeg ikke klart på mange uker[emoji4]

Er 12+4 nå og kan endelig si ordet GUACAMOLE uten å brekke meg [emoji23] Woho! Kvalmen er borte og blir kun kvalm når jeg ser ekle ting [emoji23]

Min kvalme er tilbake igjen! :( Er 14+0 I dag og har gått halvannen uke uten noe særlig kvalme, men i går og i dag er den tilbake for fullt! Det liker jeg dårlig, er dette vanlig?

Trodde kvalmen holdt på å gi seg i påsken, men siste uka har den vært verre enn noen gang [emoji21]

Kvalmen er der enda litt når jeg er sulten og det er litt for lenge siden jeg har spist.

Men merker at det har blitt litt bedre, og at apetitten er begynt å komme litt tilbake.

Slet lenge med manglende matlyst, følte alt smakte papp og at jeg måtte tvinge i meg alt av mat. I tillegg var ikke det mange bitene jeg klarte å spise så følte at jeg måtte spise hele tiden for ikke å bli super kvalm.

Nå har disse tingene over et par uker gradvis blitt bedre og i går klarte jeg faktisk spise et normal tallerken med middag og det var faktisk godt:happy:

Er 12+2 i dag

Min kvalme er tilbake igjen! :( Er 14+0 I dag og har gått halvannen uke uten noe særlig kvalme, men i går og i dag er den tilbake for fullt! Det liker jeg dårlig, er dette vanlig?

Hvordan går det med deg nå? Fortsatt like kvalm? Her ble det mye bedre forrige helg og har vært levelig med denne uka, men igår og idag er det litt værre igjen. Så får vel litt opp og ned men håper det gir seg snart!!

Min bare forsvant litt etter litt [emoji12]

Kvalmen er der definitivt fortsatt, men jeg tror jeg har sluttet å spy [emoji85][emoji4] 12+4

Kan legge til at jeg i forrige svangerskap var kvalm til ca uke 20 [emoji13] håper det gir seg litt tidligere denne gangen!

Nå tror jeg endelig kvalmen er forbi! Litt over uke 12 merket jeg det ikke mer, og nå etter 1,5 uke uten tror jeg at det er ferdig [emoji1] jeg var sykemeldt 1 uke 2 ganger [emoji28]

Hos meg svinger det veldig! Var ikke kvalm i påskeuken (12+0-6) og hadde heller ikke oppkast. Men så kasta jeg opp både tirsdag og onsdag etter jobb, og igår igjen etter jobb... Tror det er litt uvant og tungt for kroppen ennå, så derfor blir jeg kvalm av at jeg er sliten på kveldene.. [emoji17] Håper virkelig det blir bedre snart! Er drit lei av å være kvalm og spy!

Synes kvalmen har blitt verre etter uke 12:rolleyes: I forrige svangerskap ga kvalmen seg i uke 15/16, håper den gjør det denne gangen også.

Back
Topp