Nyemuligheter
Flørter med forumet
Føler meg kanskje hakket bedre nå 10+5. Hvordan går det med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magisk det der med at ALT spiselig eller drikkelig hjelper på kvalmen, men jeg velger godteri fordi jeg synes synd på meg selv fordi jeg er kvalm i første omgang 
12+4 og jeg opplever det samme. At det svinger veldig, for en uke siden trodde jeg at kvalmen var over fordi jeg hadde 2-3 dager som føltes bedre! Så kom kvalmen som en bølge over meg igjen en dag på jobb.. Lørdag var pyton, søndag var OK. Så det svinger veldig, og de gode dagene er jo veeeldig gode12+5 og det går faktisk litt opp og ned. I hele helgen så klarte jeg faktisk å kose meg da kvalmen ikke var så overveldende. Men den kom tilbake igjen søndag kveld og vært ganske ille idag. Men hvis jeg kan ha noen dager innimellom som er ok, så er jeg fornøyd med det altså!![]()

Enig, det var verst rundt den tiden. Håper det roer segHer er jeg bare 9+3 enda, men synes det er på sitt verste nå… sitter i skrivende stund å spiser godteri for å døyve det versteMagisk det der med at ALT spiselig eller drikkelig hjelper på kvalmen, men jeg velger godteri fordi jeg synes synd på meg selv fordi jeg er kvalm i første omgang
![]()

For meg hjelper det å ta to morgen og to kveld. En morgen, ettermiddag og kveld som det står i bruksanvisningen hjalp ingenting for meg. Fortsatt kvalm, men bedre. Også å ha ca 12 timer mellom dosene hjelper.10+6 og jeg føler det bare blir verre, går på Xonvea, men har økt dosen idag uten at det har hatt effekt.
Takk, skal prøve dette!For meg hjelper det å ta to morgen og to kveld. En morgen, ettermiddag og kveld som det står i bruksanvisningen hjalp ingenting for meg. Fortsatt kvalm, men bedre. Også å ha ca 12 timer mellom dosene hjelper.
For meg tok det nesten en uke på full dose før jeg hadde god nok effekt, det var også noe legen informerte meg om.