Kvalme-begynt å gi seg?

Her er jeg bare 9+3 enda, men synes det er på sitt verste nå… sitter i skrivende stund å spiser godteri for å døyve det verste :hilarious: Magisk det der med at ALT spiselig eller drikkelig hjelper på kvalmen, men jeg velger godteri fordi jeg synes synd på meg selv fordi jeg er kvalm i første omgang :cool:

12+5 og det går faktisk litt opp og ned. I hele helgen så klarte jeg faktisk å kose meg da kvalmen ikke var så overveldende. Men den kom tilbake igjen søndag kveld og vært ganske ille idag. Men hvis jeg kan ha noen dager innimellom som er ok, så er jeg fornøyd med det altså! :happy:

12+5 og det går faktisk litt opp og ned. I hele helgen så klarte jeg faktisk å kose meg da kvalmen ikke var så overveldende. Men den kom tilbake igjen søndag kveld og vært ganske ille idag. Men hvis jeg kan ha noen dager innimellom som er ok, så er jeg fornøyd med det altså! :happy:
12+4 og jeg opplever det samme. At det svinger veldig, for en uke siden trodde jeg at kvalmen var over fordi jeg hadde 2-3 dager som føltes bedre! Så kom kvalmen som en bølge over meg igjen en dag på jobb.. Lørdag var pyton, søndag var OK. Så det svinger veldig, og de gode dagene er jo veeeldig gode :love7

14+3 her, og er fortsatt kvalm, men noe bedre siste to dagene. Hadde et par dager for noen uker siden med mindre kvalme, og trodde det skulle gi seg da. Kvalmen kom derimot tilbake minst like sterkt. Satser på at det er på vei ned nå :meh:

Her er jeg bare 9+3 enda, men synes det er på sitt verste nå… sitter i skrivende stund å spiser godteri for å døyve det verste :hilarious: Magisk det der med at ALT spiselig eller drikkelig hjelper på kvalmen, men jeg velger godteri fordi jeg synes synd på meg selv fordi jeg er kvalm i første omgang :cool:
Enig, det var verst rundt den tiden. Håper det roer seg :)

Synes min kvalme ble mye bedre i uke 10. Kom tilbake som et lyn nå i uke 12 dessverre.. Trenger at den forsvinner permanent snart:hungover:

14+2, sliter fortsatt med kvalme Er heldigvis ikke så ille som det var i januar, da kjentes hver dag ut som den verste fyllesyken. Går på kvalmestillende. Håper virkelig det gir seg snart!

10+6 og jeg føler det bare blir verre, går på Xonvea, men har økt dosen idag uten at det har hatt effekt.

10+6 og jeg føler det bare blir verre, går på Xonvea, men har økt dosen idag uten at det har hatt effekt.
For meg hjelper det å ta to morgen og to kveld. En morgen, ettermiddag og kveld som det står i bruksanvisningen hjalp ingenting for meg. Fortsatt kvalm, men bedre. Også å ha ca 12 timer mellom dosene hjelper.
For meg tok det nesten en uke på full dose før jeg hadde god nok effekt, det var også noe legen informerte meg om.

For meg hjelper det å ta to morgen og to kveld. En morgen, ettermiddag og kveld som det står i bruksanvisningen hjalp ingenting for meg. Fortsatt kvalm, men bedre. Også å ha ca 12 timer mellom dosene hjelper.
For meg tok det nesten en uke på full dose før jeg hadde god nok effekt, det var også noe legen informerte meg om.
Takk, skal prøve dette!

For meg er kvalmen blitt mye bedre siste uken heldigvis. 12+5 i dag, og er mest kvalm på morgenen nå. Før jeg ble bedre var jeg kvalm hele døgnet, og maten kom ofte opp igjen.

Kvalmen er noe bedre fra uke 12. Nå er jeg bedre på dagtid, men kvalmen kommer sterkt fra 16 tiden og utover. Er 15+3 i dag. Håper inderlig det slipper snart.

Jeg er nå 14+4, og kvalmen er ikke like mye tilstede som den var. Har fremdeles enkelte dager som jeg brekker meg mye, og er kvalm. Dog er det flere gode timer i døgnet enn motsatt nå, så det er godt. Håper det fortsetter i denne utviklingen :)

11+6 og kvalmen er blitt mindre de siste dagene. Føler meg litt normal igjen :smiley-bounce012

11+6, og kvalmen er enda verre tross for full dose Xonvea. Begynt å få brekninger igjen, og har kastet opp et par ganger :depressed:

Back
Topp