kvalme avtatt

AdelinaL

Glad i forumet
Hei :-) sååp lenge siden jeg har vært innom her. Har mistet to ganger og har vært redd for å være her for mye før jeg vet det går bra...
er 9+1 idag og igår ble plutselig kvalmen/uggenheten borte over natten..

flere av dere som har det slik?

Asså jeg har NULL symptomer anna enn at jeg er trøtt.. så lenge du ikke blør skal du ikke bekymre deg :)

♡ mamma' til Emilie og lille julegaven vår ♡

Her slapp også kvalmen over natta. Varte i ei uke før det kom tilbake. 9+5 i dag.

Har vært av og på men vesentlig bedre sist uke i forhold til uka før.

Så heldige dere er som er kvitt kvalmen! Her blir det bare verre og verre :sick006

ÅÅÅÅ ikke litt misunnelig en gang. Blir bare mer og mer her.

Jeg var ekstremkvalm i to uker, så bang var det vekke. Ble bekymret å gikk å tok tidlig ultralyd, alt var bra, og etter en uke kom kvalmen tilbake.. Så trenger ikke være noe galt:)

Tuuusen takk for svar alle sammen :-D mindre bekymret nå. Det spm gjorde meg redd var et svar på lommelegen sine sider der en lege skrev: "det er ikke normalt at symptomene forsvinner.." å det freaket meg en del ut.. men som sagt ble jeg beroliget av svarene her :-D

Hmm den e vekk her i dag og..men var her i går så tørr ikke tru den e vekk heelt ennå :-) 9+2 i dag.
Sist forsvant den på dagen ved 9 uker..men var ds dårlig fra uke 5.. denne gangen har eg bare Vært 1 uke totalt..så vil tru den kanskje varer litt lengre? :-p eller ikke får eg håpe :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kom buldrende 6+6 her, er 7+3 og allerede utslitt. Har kjøpt seaband for å se om det hjelper, drikker eple noisy og sover mye. Jeg kaster ikke opp for jeg har fobi og ekstrem redsel mot det (kveles når jeg spyr), men synes det er ille nok i seg selv.

Ser at mange har det likt som meg her. Er 9+2 idag. Må vel bare proise meg lykkelig for at jeg slipper plagene mer. Bekymringene kan bare ta litt overhånd ;-) nå skal jeg bare nyte det fremover :-D

Hadde en ganske fin uke forrige uke, men i dag er jeg kvalmere enn noensinne. . 10+1 i dag.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp