Therese W
Gift med forumet
Sliter som et uvær. Rett før og etter 12 ukers mark. Har jeg blitt så ubeskrivelig kvalm. Spyr ikke alltid men ofte. Har en intens kvalme. Det skal ingenting til for at det går galt. Hadde litt før uke 12 også. Men nå er det bare helt sinnsykt ille. Er det flere som opplever dette?
Alt stinker og fremkaller brekkninger. Måtte bruke 1 time for å velge dusjsåpe. Luktet på sikkert 50 stk, flere ganger. Dt bare stinket så grusomt av alle. Var bare en det luktet mindre enkelt av.
Det å gå i butikken er et evig ork om dagen. Mange menneskene som stinker ekkelt. Æsj æsj æsj. Brekker meg inni butikken. Så er de mest stinkende menneskene de som må stå oppå deg også. Eller gå helt inntil deg.
Fler som sliter med dette?
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13
Alt stinker og fremkaller brekkninger. Måtte bruke 1 time for å velge dusjsåpe. Luktet på sikkert 50 stk, flere ganger. Dt bare stinket så grusomt av alle. Var bare en det luktet mindre enkelt av.
Det å gå i butikken er et evig ork om dagen. Mange menneskene som stinker ekkelt. Æsj æsj æsj. Brekker meg inni butikken. Så er de mest stinkende menneskene de som må stå oppå deg også. Eller gå helt inntil deg.
Fler som sliter med dette?
Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13