Kvalme... Anyone?

Therese W

Gift med forumet
Sliter som et uvær. Rett før og etter 12 ukers mark. Har jeg blitt så ubeskrivelig kvalm. Spyr ikke alltid men ofte. Har en intens kvalme. Det skal ingenting til for at det går galt. Hadde litt før uke 12 også. Men nå er det bare helt sinnsykt ille. Er det flere som opplever dette?

Alt stinker og fremkaller brekkninger. Måtte bruke 1 time for å velge dusjsåpe. Luktet på sikkert 50 stk, flere ganger. Dt bare stinket så grusomt av alle. Var bare en det luktet mindre enkelt av.

Det å gå i butikken er et evig ork om dagen. Mange menneskene som stinker ekkelt. Æsj æsj æsj. Brekker meg inni butikken. Så er de mest stinkende menneskene de som må stå oppå deg også. Eller gå helt inntil deg.
Fler som sliter med dette?

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Jeg har det på samme måte. Har bare blitt værre etter at jeg rundet 12 uker!:(

Huff, hørtes ikke gøy ut! Jeg har heldigvis ikke hatt det så ille, men har veldig medfølelse med dem som har! God bedring, håper kvalmen gir seg for deg snart!

Ja er fortsatt kvalm men det har ikke økt noe da heldigvis men sliter med litthodepine og svimmelhet som kom rundt uke 11-12 da.. så formen har ikke blitt bedre fordi om man er ferdig med de 12 første uken

huff da :( så kjedelig. har ikke vært palget med kvalme i det hele tatt..

jeg har ikke gjort annet enn å spy i hele dag..definitift den værste dagen så langt..ingenting sitter,ikke engang vann og tørre kjeks i små doser

Det hørres ut som at du har det verre enn meg.
Men sliter veldig med kvalme også. ALT stinker. Når jeg skal lage meg mat åpner jeg kjøleskapet bare for å så lukke det. Alt virke ekkelt. Kostholdet mitt går ut på frukt og chips. Jeg som vanligvis elsker middag, og nå klarer jeg bare å presse meg til å spise litt. Jeg er 11 + 2, håper at jeg blir bedre etter 12.

Jeg er også veldig kvalm..brekker meg og sliter med endel lukter. Stort sett kvalm hele dagen.. Nå er jeg 15+3 og har vær kvalm siden uke 6.

jeg er også blitt kvalm nå etter andre trimester er påbegynt :( første trimester var helt greit,lite kvalm.. Men nå er det mye verre,og ender oftest med at jeg må spy :( Men tror det skyldes sure oppstøt. har aldri hatt det før,men nå får jeg det bare jeg legger meg flat, eller spiser litt for fort :P kjedelig. noen andre som har det slik? noen tips? :)

Sliter mye mer denne gangen enn de tre før! Brekker meg faktisk hver dag, men spyr ikke. Syns det er helt jævlig å gå å være kvalm. Særlig når jeg må lage middag til barna, hver dag, den matosen gjør meg gal!

Var ille i første trimester, men nå er det ikke så verst. Sliter med å kjøpe ny shampoo, funktigetskrem etc her også, alt lukter sterkt og kvalmt og høgg, og holdt på å dø på meg da jeg var inne i Oslo her om dagen, fy søren som det stinker røyk og urin der, overalt! Hvordan overlever dere gravide som bor der inne?

Back
Topp