Kvalme å mat

verteline

Elsker forumet
Sist svangerskap var jeg sykemeldt ut uke 18 pga ekstrem svangerskaps kvalme.. Å det ser desverre ut som Om kvalmen er her like gale denne gang og :( ( håper ikke den varer så lenge denne gang!) men jeg sliter med å Spise.. Levd på Marie kjeks i dag. Eneste maten som frister litt er kylling å skive!.. Får dårlig samvittighet kjenner jeg! Hva gjør dere andre kvalme i fhl til mat?

Følger med på denne..
Har levd på flattbrød, kvekkebrød uten pålegg og tørre brødskiver uten smøt med gulost:P

er kvalme, men mest etter at jeg har spist eller om kvelden..    Blir ekstra kvalm når d går lenge mellom måltidene. Skjønner at jeg ikke har fått d like ille som mange av dere, men brød og oppskjærte grønnsaker har hjulpet. Vann med sitron, og  en pose med gulrotbiter har gjort at jeg klarer å få i meg mat . Småspiser litt på det i løpet av dagen. aMen middag har jeg ikke sjangs å få i meg..    selv om jeg prøver hver dag..   Så da blir det heller litt tørt brød

Jeg har bare fått i meg loff med majones og skinke, kiwi og en lien stund smarties.. og alt vokser i munn og sliter med å få det i meg..Håper det ikke varer så lenge!

Back
Topp