Kvalm

ronja87

Forelsket i forumet
Våknet i halv 6 tiden...når jeg stod opp så kjente jeg fort at jeg var kvalm...føles ut som om at jeg er tilbake i uke 10-12, forutenom kulen på magen da:P hehe...

flere som er kvalm, svimmel og trøtt????

Det er vel normalt får jeg håpe

Jepp...[:@]
Kvalm, svimmel og trøtt...[:'(]

Har også vært kvalm de siste dagene, men har funnet ut at jeg reagerer på jerntablettene jeg tar... Må på apoteket å få nye idag! Ikke noe gøy å gå kvalm nei!!!

lurer på hva jeg skal spise også, får liksom ikke lyst på mat når man er kvalm..men må vel bare spise så det kanskje går over...

Jeg har det på samme måte- er skikkelig kvalm - føler plutselig at det er som de første fire mnd....

ORIGINAL: gladjente 86

signerer[:'(]

Ja...ikke hele tiden. Sann kvalme og svimmelhet som plutselig kommer...
I går trodde jeg nesten omgangssyken var tilbake [&:]

je oxo[:'(] jordmor sa det var fordi magen stod så høyt, og babyen skviser alt oppover[;)] ikke noe kjekt

Ja,her og.Orker nesten ikke å spise lenger,og det lille jeg spiser blir jeg kvalm av,nå begynner ting virkelig å bli plagsomt...[&:]

HUff jeg og....var ingenting kvalm i begynnelsen så får vell igjen det tape nå... :(

Kan det ikke være for at dere bærer babyen litt høyt ennå da?
En av få fordeler med skrå seteleie.. hehe.. Får ha lungene mine i fred.

hadde det også sånn, men de siste ukene har magen synki veldig, så nå er jeg bare sulten hele tida[:'(]

Våknet en halv time-time etter at jeg hadde sovnet i går kveld og var så kvalm at jeg ikke greide tenke klart:-( satt på do med rennaræv (Sorry) i lange tider før jeg kom meg i seng igjen. Merkelig nok går alltid kvalme utover den delen og... Fikk sove litt men våkna igjen like kvalm:-( så rundt 9 i morres fikk jeg endelig sove og sov til klokka var over 12 men GUD så deilig det var!

er heldigvis ikke så svimmel og trøtt,kvalme har jeg vert heldig med i hele svangerskapet og blitt plaget minimalt med!
Men når det kommer til de dagene jeg er kvalm,så har jeg funnet ut at og spise lett-fordøyelige ting,som yoghurt, har veldig god effekt på meg,og etterhvert som jeg har fått i meg mat så gir som regel kvalmen seg etterhvert også [:D]

sign å plusser på dritlei[:o]

Back
Topp